Tip nejen na Vánoční dárky

By Markéta Koutová - 3:48

Ahoj všichni! Nedávno jsem se dostala k velice zajímavé spolupráci s eshopem Tiskařík, který je zaměřený na fotoprodukty jako jsou hrnky, kalendáře, fotoknihy atd. 
 Zhruba před pěti lety jsem chtěla tátovi k narozeninám dát hrnek s fotkou mě a našeho předešlého pejska, ale dopadlo to úplně katastrofálně - fotka měla strašně divné barvy, byla nakřivo a celkově to budilo vážně divný dojem. Od té doby jsem byla vůči "fotověcem" opravdu skeptická a bála jsem se, že to bude opět přešlap vedle, ale produkty z eshopu Tiskařík mě vážně mile překvapily a mám pocit, že dokonce i odbouraly mojí averzi vůči fotohrnkům. 
 Dlouho jsem přemýšlela, co za produkty vyberu a pro koho vlastně budou určeny a nakonec jsem vybrala fotoknihu a fotohrnek pro mojí mamku k narozeninám. Fotohrnek proto, že mamky hrnek na kafe byl už snad stoletý a pomalu se z něj začínala loupat barva a fotoknihu kvůli tomu, že plno fotek z mého dětství máme pouze v digitální podobě a mamka má radši vytisknuté fotky.  
 Musím říct, že dárek se mamce opravdu moc líbil a byla moc nadšená. Zpracování hrnku i fotoknihy je opravdu krásné, všechny fotky vypadají skvěle a přidávám plusové body za to, že i z poměrně nekvalitních fotek ze starého digitálu vznikla krásná fotokniha. Moc se mi líbil způsob, jakým si můžete na eshopu věci vytvořit. Máte na výběr ze spousty motivů a fotky si můžete ve speciálním nástroji zvětšovat, zmenšovat a přesouvat podle libosti. Kamarádka na mé doporučení objednala hrnky rodičům k Vánocům a doufám, že bude stejně spokojená, jako jsem já. :)

Jaké máte zkušenosti s "fotověcmi" vy?

PS: Omlouvám se za horší světlo u mých fotek, venku byla neskutečná podzimní tma. 







  • Share:

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Myslím si, že takové věci jsou moc fajn dárkem právě k Vánocům nebo narozeninám či výročí. My doma máme nějaké fotohrnky a docela se i povedly, ale už bych znovu do toho asi nešla. Maximálně tak do fotoknihy nebo kalendáře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc hezké, já taky takové dárky dávám :-) Máma dostává fotokalendář s vnoučaty (od mé sestry). Já bych si teď chtěla pořídit plátno s nějakou krásnou fotkou mě a přítele, tak snad :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. To je super tip na dárek a jsem ráda, že z něj mamka byla tak nadšená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý typ na vianočný darček!
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  5. Produkty vypadají moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotověc jsem ještě nikdy nedarovala, ale je to super dárek :) Určitě sis vybrala dobrou firmu, věci se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotodárky naprosto miluju :) přijde mi to taková krásně osobní :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám vymyšlené, že koupím ségře sportovní oblečení tady. Mají tam podle mě velký výběr. No a manželovi asi autokosmetiku a rodičům napěňovač mléka. A hotovo. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ono je potřeba taky ty dárky dávat trochu citlivě. Moje kamarádka se vloni trochu rozjela a já od ní dostal poukaz na slevu na tantra masáže. Ono je to vtipné do té doby, než si uvědomíte, že je měl půl roku do svatby a moje partnerka není úplně etalon vyrovnané ženy, která nežárlí. Zvlášť, když dělám v pracovním prostředí, kde jsou samý mladý holky. :)

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou moc hezké Vánoční tipy na dárky. Já se snažím darovat vždy nějaký zážitkový dárek. Proto jsem se rozhodla koupit manželovi zde tantrickou masáž, aby si vyzkoušel nový druh masáže. Nejdříve se styděl tam jít, ale po delším váhání se objednal. Domů se vrátil celkově uvolněný se slovy, že si tam příště zajdeme spolu.

    OdpovědětVymazat