Doma

By Markéta Koutová - 10:23

 Ahoj všichni! Tak se nám ta situace zase zhoršila a dopadlo to tak, že nám opět zavřeli školy a já sedím doma. Chápu to, ale na jednu stranu mě trochu mrzí, že si naplno nemůžu užít poslední rok na střední. Na začátku prosince mě čekají první přijímačky na vejšku, takže mám alespoň víc času se na ně připravit. Přijímací zkoušku budu psát z Všeobecných studijních předpokladů a Základů společenských věd. Tyhle dva "předměty" jsou potřebné k absolvování přijímací zkoušky na většinu právnických fakult v ČR a test Všeobecných studijních předpokladů je potřebný k přijímačkám na pedagogickou fakultu UK. Ještě nejsem tolik nervózní, ale myslím si, že to teprve přijde. Na druhou stranu jsem ráda, že se tyto testy píší v několika termínech a všech se můžete zúčastnit, takže vlastně máte 6 pokusů. Mimo učení se na přijímačky už jsem si začala vypracovávat také nějaké maturitní otázky, abych toho pak neměla moc. 
 Když se zrovna neučím, tak buď chodím na procházky se psem, mazlím se s naším nově adoptovaným kocourkem nebo koukám na Netflix. Jednoduše takové nenáročné podzimní dny, které si ale nakonec docela užívám. 

Jak trávíte dny "v karanténě" vy?





  • Share:

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Studium v této šílené době ti nezávidím a opravdu tě obdivuji, držím i nadále palce! :) Krásné fotky, já dny trávím doma, jelikož v práci nám to uzavřeli a snažím se aspoň číst, věnovat blogu a cvičit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) taky se snažím v tom volném čase dělat něco pro sebe :)

      Vymazat
  2. Joo, věřím, že takové dny se dají užít. Klídek, pohodička.. :)) Já sice do práce chodím, ale nějaké ty volné dny mám taky.
    Pěkné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky teď musím dělat dost věci do školy :) jinak já teď hodně chodím do práce, dokuď to jde :D a nebude úplný zavření všeho :D Jinak pořád peču, vařím, věnuju se blogu a ráda si zajdu na procházku do přírody :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super dělat ve volném čase něco pro sebe a vlastní pohodu :)

      Vymazat
  4. Pro poslední ročníky středních a výšek to je nejhorší. A pak pro prvňáky a deváťáky. Sama jsem loni státnicovala a nebylo to nic příjemného. Měla jsem ale štěstí, že mi covidová situace zkomplikovala jen praxe a né učení. Já teď momentálně z domova učím. A radši bych zase byla ve škole. Z domova je to mnohem náročnější... :/
    Každopádně čas využívám na přípravy do školy a na čtení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vážně nanic :/ je super, že jsi státnice zvládla i v takové době :)

      Vymazat
  5. Přeji mnoho úspěchů jak u přijímaček, tak pak i u maturity! :) Taky mě trochu štve, že nemůžu do školy, když zrovna letos státnicuji. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem ten čas, kdy jsme byli s přítelkyní zavření doma využil k tomu, abych se o nás staral. Nechyběly samozřejmě ani masáže, které se občas docela příjemně zvrtly. Tak ono co má člověk dělat, když je zavřený v malém bytě po dobu čtrnácti dní? To je fakt šílenost a já doufám, že se to už nebude opakovat. Dovolená je samozřejmě fajn, ale musí být dobrovolná. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem v té skupině lidí, která moc ráda tráví volný čas doma a to jakýmkoliv způsobem :-) Díky tomu, že jsme se před pár lety s přítelem odstěhovali do rodinného domku se zahradou, tak je to v létě ještě lepší. Navíc jsme v loni koupili větší párty stan, takže se tu rádi setkáváme s přáteli, i když nám zrovna nepřeje počasí :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Chápu tvoje pocity, bylo to těžké období pro všechny z nás. I já si nevěděla rady během karantény, ale nakonec jsem začala hrát na housle. Bylo to skvělé odreagování a něco nového, co jsem se mohla naučit. Když byla pandemie, bylo těžší sehnat struny na housle, ale nakonec jsem našla skvělý e-shop, kde měli vše, co jsem potřebovala.

    OdpovědětVymazat