Vánoce z Trenýrkárny

By Markéta Koutová - 9:45

 Ahoj! Myslím si, že Vánoce jsou už opravdu za dveřmi a je na čase pomalu začít přemýšlet nad Vánočními dárky. V minulém článku jsem vám už nějaké tipy ukázala a dnes pro vás mám nachystané další.


 Řekla bych, že letošní Vánoce budou hodně o tom objednávat dárky přes internet, a proto bych vám ráda představila eshop Trenýrkárna, ve kterém můžete najít nejen spodní prádlo, ale také ponožky, pyžama a dokonce i klasické oblečení.  

 Já jsem si vybrala tři kousky a prvním z nich jsou krásně barevné a hlavně pohodlné trenky na spaní od značky Styx, ve kterých už pár dní spím a jsou opravdu příjemné. Nejvíce mě na nich zaujal jejich barevný vzor, který mě opravdu baví. Jsem ten typ, co preferuje spát v kraťasech, takže tohle je přesně něco pro mě! Objednala jsem si velikost M a sedí úplně přesně a ještě k tomu jsou prostě cool. Navíc jsem je dostala krásně zabalené ve Vánočním balení, takže pokud je dáte někomu pod stromeček, tak nemusíte řešit balící papír. 




 Dalším kouskem jsou moc roztomilé podzimní ponožky. Jsem naprostý blázen do barevných ponožek a jsem také zastáncem toho, že barevné ponožky krásně rozsvítí celý outfit. Koukala jsem, že jsou na Trenýrkárně ještě stále ve slevě, tak je běžte ulovit! Mám z nich opravdu velkou radost a myslím, že ponožky pod stromeček nejsou vůbec špatné, hlavně když jsou takhle krásně barevné.


 

Posledním kouskem je tato moc příjemná podprsenka značky Champion, kterou jsem si objednala z toho důvodu, že strašně nerada nosím podprsenky s kosticemi a vycpávkami a mnohem příjemnější jsou mi podprsenky sportovního typu. Myslím si, že jsem nezvolila vůbec špatně a podprsenka naprosto splnila má očekávání - je příjemná, elastická a nikde neškrtí.

 


 Pokud přemýšlíte nad tím, že někoho obdarujete spodním prádlem, ponožkami nebo něčím na spaní, tak určitě mrkněte na produkty z Trenýrkárny, protože tam mají opravdu velký výběr.


  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Trenýrkárna je určitě super tip, kde pořídit vánoční dárky. :) Budu muset mrknout na jejich sortiment a třeba také něco vyberu. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to je super. Ty barevné ponožky by se rozhodne líbily mé sestře. A trenýrky vypadají dobře. 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Ty trenýrky se mi líbí moc! Naposledy jsem nakupovala u Elka underwear a byla jsem nadmíru spokojená (materiál na spaní úžasný), ale tohle vypadá dobře, takže děkuji za tip. Ukládám do oblíbených, buď udělám radost sobě nebo příteli (nebo nám oběma) :)).

    OdpovědětVymazat
  4. Já tam nakupuju pravidelně a jsem s nimi docela spokojený. Jasně, kvalita se dá asi sehnat lépe, ale zase je to prča. :) Navíc tam mají dost často slevové kupony a kódy, takže se tam dají sehnat fajn kousky za docela dobrou cenu. A na ponožky pak mám Fusakle nebo Dedoles. :)

    OdpovědětVymazat