Saturday walk

By Markéta Koutová - 10:14






Posledních pár dnů jsou venku pořádné tropy, takže na dlouhé výlety nic moc, ale na krátkou pozdní procházku je to jako dělané. Chvíli jsme přemýšleli, kam vyrazíme, ale nakonec jsme se dohodli na návštěvě nedalekého Veltruského parku. Mám to autem kousíček od domu a je tam opravdu krásně. Je to jedno z míst, kam se můžu vracet stále dokola a dokola a nikdy mě to tam neomrzí. Pokud jste ještě Veltruský park nenavštívili, tak vřele doporučuji. <3

Máte vy nějakou srdcovku na krátké výlety, kam se stále vracíte?



  • Share:

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Ano, Rosa Coeli v Dolních Kounicích. :)

    OdpovědětVymazat
  2. My se s přítelem vracíme přesně sem - do Veltruskeho parku <3 Dokonce jsem tu byla požádana o ruku <3

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné místo :) Pro takové mám slabost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky na pěkném místě! :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je krasny misto, dala jsi mi aspon tip kam vyrazit vlakem z Prahy na vylet :) a spojit to s navstevou zamku :))) vypada to skvele
    www.veronikahajkova.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne fotky, naozaj super nápad na výlet. :) Kvôli teplu som príliš nezvažovala výlety, ale vyzerá to zas na chladnejšie počasie. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké fotky. :)) Já mám asi jedno takové místo, když nevím, kam, jdu na rozhlednu, kterou mám 4,5 km od domova. Mám ráda výhledy.. :))) A pak hezky v nohách nějakých 10 km, to jde. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to tam nádherne :) A šaty ti veľmi pristanú ❤️

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá krásně, ale nikdy jsem tam nebyla tedy. Mám tedy tip na další výlet :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super fotky, nádherné místo!

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké fotky! Já na výlety zbožňuji Krkonoše, to je zase má srdcovka. :))

    OdpovědětVymazat
  12. Ten park vypadá opravdu krásně a odpočinkově, nikdy jsem tam nebyla, ale ráda bych, procházky v parku mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat