Večer plný malování

By Markéta Koutová - 10:35

Ahoj všichni! V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o jeden můj super zážitek.

 Před pár týdny mě moje kamarádka pozvala na zážitkový večer malování od Art Moment. Malování mě vždycky bavilo, ale málokdy jsem si na něj našla čas, takže jsem si řekla proč to nezkusit. Zážitkový večer se konal ve Spojce Karlín v Praze, což je moc krásné a příjemné místo. Na začátek se nám představila hlavní lektorka Káťa, která byla moc příjemná a celý večer nám se vším pomáhala. Řekla nám, jak co bude probíhat a že se vůbec nemusíme bát i když jsme třeba ještě nikdy nic nemalovali. Mohli jsme si vybrat z nejrůznějších předloh, ale nebylo zakázáno malovat podle vlastní fantazie. Já jsem si vybrala předlohu papouška, ze které jsem upřímně měla trochu strach, protože vypadal opravdu složitě. Od pořadatelů akce jsme dostali zástěry, stojany a plátna a měli jsme k dispozici mnoho různých štětců a barev. Na malování obrazu jsme měli cca 3 hodiny, což se mi ze začátku zdálo hrozně moc, ale postupem času jsem zjistila, že je to tak akorát. Papoušek se nakonec celkem i povedl! Posuďte sami :D.







 Musím říct, že to byla opravdu jedna z nejlepších akcí, na které jsem kdy byla. Celý večer jsem si opravdu užila, zrelaxovala a moje hlava se soustředila opravdu jen na malování. Pokud si myslíte, že nejste v malování nějak extra zdatní, tak nemusíte mít vůbec strach, protože se obrazy vyvedly všem. Moje kamarádka ani přítel, co tam byli se mnou, taky v podstatě nikdy nemalovali a jejich obrazy byly moc povedené. Momentálně přemýšlím, kam si toho papoucha pověsím. :)

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Jee, to je super, moc se vám to všem povedlo. :)) Dřív jsem taky malovala, takže si myslím, že by se mi to taky líbilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) můžeš se objednat na jeden z termínů, bylo to vážně super! :)

      Vymazat
  2. To vyzerá skvelo. Ja si tiež občas maľujem ale to len tak keď maľujú aj deti

    TEHOTENSKÁ MÓDA

    OdpovědětVymazat