Zkouška maturitních šatů

By Markéta Koutová - 11:18

Ahoj všichni! Ve čtvrtek jsem byla na zkoušce šatů na maturitní ples, tak bych se s vámi chtěla podělit o pár fotek.
 Na doporučení kamarádky jsem navštívila pražský salon Maya, kde mají super výběr a ceny nejsou až tak vysoké. Bohužel jsme zjistili, že hodně šatů, které se mi líbily, už byly na můj termín plesu zabrané, ale i tak jsem nakonec měla hodně z čeho vybírat. Na začátku vás nechají, abyste si všechny šaty prohlédli a poté jim řekli, které se vám líbí a oni zkontrolují jejich dostupnost na daný termín. Jak už jsem zmínila, na můj termín bylo hodně šatů zabraných, ale já jsem stejně ze začátku vybírala z moc velkých velikostí a slečna mi nakonec nosila menší a menší šaty, na které jsem ani pořádně nekoukala. Říkala jsem si, že v obchodech mám velikost cca 40, takže jsem koukala jen na šaty této velikosti, ale k mému překvapení mi nakonec padly krásně šaty velikosti 36.
 Šaty, které jsem si nakonec vybrala, si chci zatím nechat pro sebe, ale ukážu vám ostatní, které se mi také moc líbily a bylo opravdu těžké si mezi nimi vybrat.
 A těšte se na únor na fotky z našeho plesu!





  • Share:

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Tak to jsem zvědavá, jaké sis nakonec vybrala, protože i jen tyto vypadají nádherně ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šaty! Já jsem teď chvíli musela vzpomínat, které jsem měla já :D jsem zvědavá na ty, které sis nakonec vybrala :)
    www.nattalk.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle bylo tenkrát jedno z nejvíc stresových období mého života :D Jsem prcek, takže mi sedly málokteré šaty, a když už seděly, byly zabrané. Nakonec jsem si ale vybrala asi ty nejkrásnější, dostávala jsem na ně samou chválu <3 Jsem zvědavá, které sis nakonec vybrala, sluší ti totiž úplně všechny <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, skvělý výběr! Málokteré plesové šaty se mi líbí, ale tvé se mi líbí všechny :D
    Já bych asi zvolila červené, to je prostě moje barva ale osobně se mi nejvíce líbí ty světlejší modré, ty ti vyloženě sedí a sluší nejvíce, alespoň podle mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všetky sú krásne. Máš krásnu postavu a všetky ti pekne sedia.

    SÚ LACLÁČE MUSH HAVE TEHULIEK?

    OdpovědětVymazat
  6. Love all the dresses! You're so gorgeous!

    xoxo
    Lovely

    http://mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty máš velikost? Vždyť si taaak štíhlá. :D :D Asi nejhezčí šaty byly ty červený. Tak jsem zvědavá, jaké sis nakonec vybrala. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Upřímně nevím, kde vidíš tu velikost 40. :) Máš krásnou postavu. Jinak se mi líbí ty modré.

    OdpovědětVymazat
  9. krasne šaty :) a vsechny ti padnou a jsou na tobě nadherne, nejvic te ale rozzářily samozrejme ty cervene, a ty prvni vinove taky, jen skoda, ze je nevidim zepredu, ale urcite ti moc slusely vsechny :) ale verim, ze ty co sis vybrala, jsou stejne ze vsech nejhezci :))) to je mazec, ze clovek musi vybirat saty takto dopredu vid :D :) ja jsem je ale vlastne taky vybirala nekdy zari / rijen a mela jsem je taky na unor... :) hlavne si maturitak poradne uzij, strasne to utece.... :))))
    www.veronihajkova.cz

    OdpovědětVymazat