Passau a Schärding | Jsem zpět!

By Markéta Koutová - 4:38

Ahoj všichni! Už je to nějaká ta chvíle, co jsem nenapsala žádný článek. Měla jsem pocit, že se během pandemie v mém životě nedělo nic zajímavého a tím pádem jsem neměla moc inspirace, o čem bych vám mohla napsat. Jsem ráda, že už mi skončil školní rok a mám mnohem víc času na to někam vyrazit.
 Před pár dny jsme byli na takovém kratším výletě s jedním přespáním v německém městě Passau. Byla jsem opravdu natěšená, protože jsem se několik měsíců válela doma. Upřímně jsem nečekala, jak krásné město Passau je. Mám ráda německá města, ale tohle je podle mě asi jedno z nejhezčích, které jsem kdy navštívila. Passau má cca 50 tisíc obyvatel, takže je tam celkem klid a vzhledem k situaci tam nebyli žádní turisté a my tak mohli nerušeně objevovat.
 Stále nás překvapovalo, kolik různých tváří toto město má. Leží na soutoku Dunaje, Ilze a Innu a díky tomu má až takový středomořský nádech, ale občas jsme si připadali jako například v Dánsku nebo i v Anglii.
 Úplně nejvíc mě zaujaly krásně barevné domky a hezké malebné kavárničky a obchůdky, ale oči jsem mohla nechat i na symbolu města Dómu Svatého Štěpána - ten mi prozměnu připomínal Turecko :D.
 První den jsme tedy především objevovali centrum města a druhý den jsme měli v plánu vyrazit na hrad, který se nachází nad městem, ale nakonec jsme vyrazili do nedalekého rakouského města Schärding. Schärding má zhruba 5 tisíc obyvatel, takže je to opravdu malé městečko, ale je naprosto nádherné. Trochu mi připomínalo Telč, ale trochu modernější a bez turistů.
 Jestli přemýšlíte, kam vyrazit na výlet do zahraničí, Passau můžu rozhodně doporučit. Z Prahy nám cesta trvala necelé 4 hodiny, ale připadalo nám, jako bychom byli od České republiky mnohem dál.

Passau







Schärding






  • Share:

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Tak to jsou moc krásné fotky. Já mám cestování strašně ráda. :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky, to nábrežie je super. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý tip na výlet za hranice. Hlavně Sharding se mi líbí (tedy jeslti jsem dobře identifikovala, které fotky odtud jsou ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sharding jsou ty spodní fotky :D bylo to tam vážně super :)

      Vymazat
  4. Cestování miluju, teď teda kvůli koroně jsem musela zrušit 2 dovolené v Itálii, ale v plánu mám Adršpach, Rakousko a pokud vše klapne, tak Holandsko :) Fotky jsou krásné, hrozně se mě líbí ta čtvrtá odspoda :)

    http://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, Itálie je krásná :) a držím palce na Holandsko!

      Vymazat
  5. Vítej zpátky! :) V Pasově jsem ještě nikdy nebyla, což je možná trošku ostuda, protože z domova to mám relativně kousek ;) Město vypadá nádherně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Víítej zpět! :) Krásné fotky máš! 🌹

    Dávám follow a pokud by ses chtěla vzájemně podporovat, najdeš mě na Shades of Silvie

    Měj se hezky ✨

    OdpovědětVymazat
  7. Keby že nemám deti tak cestujem vždy. Nádherné fotky a to prostredie. No nádhera.

    TEHOTENSKÉ ÚTRAPY ALEBO ČO NEZNÁŠAM NA TEHOTENSTVE

    OdpovědětVymazat
  8. Oooh, to je krásný město. Ty domečky? Tak to je naprosto boží😍. Připomíná mi to fakt Dánsko, přesně jak píšeš ty :). Extrémně cozy a cute. Doufám, že se tam taky někdy mrknu :((.

    Verča ze Ztracena v Praze | BÉŽOVÝ OUTFIT S KAPKOU ČERNÉ + NEW IN | OUTFIT

    OdpovědětVymazat