Únor 2020 | autoškola a smutek

By Markéta Koutová - 4:57

Ahoj všichni! Neumůžu uvěřit tomu, že jsem se vám celý měsíc neozvala. Abych pravdu řekla, únor pro mě byl vlastně jeden z nejlepších a zároveň i nejhorších měsíců vůbec.
 V únoru jsem zvládla splnit jeden z mých v podstatě životních cílů, což bylo udělat si řidičák. Autoškolu jsem dělala cca od října, takže už jsem se těšila, až to budu mít za sebou. Závěrečné testy jsem napsala bez chyby, takže pro ty z vás, kdo se toho třeba bojíte, tak opravdu není čeho. Stačilo mi perfetkně se naučit všechny otázky ze stránek ministerstva dopravy a byla to naprostá brnkačka. Co se týče závěrečných jízd, tak to už bylo trochu horší :D. Byla jsem šíleně nervózní a jela jsem trasu, o který jsem vůbec nepředpokládala, že bych ji jela, protože pan komisař chtěl odvézt z vesnice za Prahou do centra Prahy. Upřímně jsem si myslela, že to prostě neudělám, protože jezdit v centru Prahy je fakt šílený, ale nakonec se zadařilo a je ze mě řidič! :)
 Den po mém úspěšném absolvování autoškoly mi bohužel zemřela moje kočička Princezna :(. Měla dlouhodobě epilepsii a už bohužel jeden záchvat nezvládla, bylo jí osm let. Nikdy na ni nepřestanu vzpomínat.
 S mojí nejlepší kamarádkou Aničkou jsme byly na koncertě naší oblíbený skupiny Seafret, znáte je někdo? Naprosto jsme si to užily a nevěřila jsem, že budou na živo znít ještě o tolik lépe než na nahrávkách.
 S přítelem jsme se byli podívat v akváriu v Holešovicích, miluju zvířata, takže to pro mě bylo fajn strávené odpoledne.
 Momentálně mám jarní prázdniny, takže se snažím nabrat síly na další týdny školy a zároveň brigádničím, abych si něco vydělala na léto.





Jak se máte vy? :)

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. K řidičáku gratuluji. :) A kočičky mi je líto, vim jaké to je. Taky mi umřela před pár lety.

    OdpovědětVymazat
  3. K vodičáku gratulujem. Ja odvahu na toto nemám a mám panický strach si len sadnúť do auta.

    UPDATE: Ako sme to oznámili rodine?

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, na autoškolu se chystám teď, hned jak je otevřou! Tak snad budu taky tak úspěšná jako ty! :D Ale chtěla bych mít odježděno dřív, do léta bych chtěla jezdit. :D Ale mám v červnu v práci jedny velké zkoušky, které jsou ve stylu otázek na autoškolu, tak to budu mít asi hodně náročné. :D :D
    S kočičkou je mi to ale moc líto. :((

    WONDERFUL-TIME.BLOG.CZ

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k řidičáku, to s kočičkou je mi moc líto.
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  6. Blahoželám k vodičáku. Ja mám panický strach čo i len sedieť v aute takže aj keď som počas puberty tvrdila že budem mať vodičák a malého chrobáčika v rúžovej farbe tak to teraz ako dospelý jedinec nedávam aj keď sa len veziem ako spolusediaci. A mačičky mi je veľmi ľúto.

    AKO SA PODOBAŤ NA FRANCÚZSKY VĎAKA ŠATÁM?

    OdpovědětVymazat
  7. Welcome to the new Mohegan Tribe - JamBase
    The tribe 춘천 출장마사지 welcomes you back to 문경 출장샵 a world 삼척 출장안마 at play! 용인 출장안마 Learn more 세종특별자치 출장안마 about the Mohegan Tribe's history, heritage, how the tribe built the Mohegan

    OdpovědětVymazat