Dovolená na Rhodosu a drama na konci

By Markéta Koutová - 4:53

 Ahoj všichni!
Hlásím se vám tu po delší době, protože do léta se v mém životě v podstatě nic nedělo. V červnu jsem úspěšně složila maturitu a poté jsem chodila na brigádu, takže opravdu nic extra. Začátkem léta jsem se dozvěděla, že jsem přijata na Právnickou fakultu Univerzity Karlovy, což jsem si opravdu přála a v půlce července jsem se tam také zapsala. Po zápisu jsme vyrazili na zaslouženou dovolenou, kde jsem konečně zrelaxovala a vyčistila si hlavu. 

    V Řecku jsem nikdy předtím nebyla a všechno jsem to znala jen z fotek a z vyprávění, takže jsem byla hodně natěšená. Zájezd jsme si objednali přes cestovku, protože jsme nechtěli nic řešit a jsem za to fakt ráda. Uvažovali jsme, na jak dlouho na dovolenou vyrazit, nakonec jsme zvolili délku deset dní a i tak to uteklo jako voda. 

    První dny na dovolené jsme využili k relaxu na hotelu. Byli jsme ubytovaní v hotelu Avra Beach Resort, který byl opravdu moc krásný. Za velký bonus považuji to, že měl vlastní pláž, protože chodit někam daleko by se mi asi moc nechtělo. Další bonusy byly dobré jídlo, příjemný personál a hezká lokalita, prostě jako v ráji. 






    Ráda se válím u moře, ale po čase mě to začne nudit, takže jsme si na jeden celý den půjčili auto a jeli jsme prozkoumávat ostrov. Hned dopoledne jsme vyrazili do Údolí motýlů, což je přírodní rezervace, kde žijí (troufám si říct) tisíce motýlů, kteří všude možně posedávají a poletují. Z údolí jsme se vydali na Rhodoskou farmu, ve které jsme si mohli pohladit a nakrmit například oslíky nebo velbloudy. Odpoledne jsme měli trochu horší nápad a to ten, že vyrazíme do města Lindos a na Akropoli. Blbý nápad to byl proto, že bylo opravdu horko a výstup na Akropoli se zdál jak výšlap na Everest. Nakonec jsme to ale zvládli a stálo to za to. Náš výlet jsme zakončili procházkou ve městě Rhodos, které má moc krásné historické centrum.












    Během našeho pobytu jsme ještě vyrazili na ostrov Symi, kterému se přezdívá ostrov mořských hub a koření. Na ostrov jsme jeli lodí, takže jsme si užili i mořskou plavbu. Řekla bych, že Symi je jedno z nejhezčích míst, kde jsem kdy byla. Dříve byl tento ostrov osídlen Italy, takže to tam trochu vypadá jako na Sicílii. Žije tam opravdu málo obyvatel, takže je to tam celé takové přátelské a vidíte obyčejný život místních. 








    Celá dovolená byla opravdu skvělá a všechno šlo jak po másle, ale to bychom nebyli my, aby se něco nepokazilo. Na příjezd z Řecka do ČR jsme potřebovali antigenní test, což by bylo ještě v pohodě, kdyby antigenní testy na Rhodosu fungovaly stejně jako v ČR. Objednali jsme se na 16:00 a ve 23:00 jsme měli odlet, takže jsme si říkali, že pohoda, hezky stíháme, ale pak jsme zjistili, že na výsledky antigenních testů se na Rhodosu čeká klidně i do dalšího dne. Paní doktorka nás ale ujistila, že se to do našeho odletu stihne, takže to nás trochu uklidnilo. No... nesthilo se to a my odjížděli na letiště bez testu. Nakonec jsme odletěli, ale náš delegát nám ty výsledky musel shánět přes jiného doktora. 

    Co vy? Byli jste letos na nějaké dovolené nebo ještě něco plánujete? 

  • Share:

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Jéé Řecko nám také láká :) My vyrazili do Chorvatska do Omiše, akorát jsme si teda vše zařizovali sami :) My jsme po prodělání, tak jsme to naštěstí měli bez těchto problémů. Na druhou stranu se přítelovi rozbil foťák a přišli jsme o všechny společné fotky. Hlavně, že to dopadlo dobře a mohli jste se vrátit domů :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, s tím foťákem mě to mrzí :/ ale jinak Chorvatsko je super, je tam krásné moře :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky. V Řecku jsem nikdy nebyla. :) Ale nevím, jestli bych šla přes tu cestovku. Nemám s tím zkušenosti, tak nevím, v čem je to dobré. :D Zatím mi to vždycky vyhovovalo bez. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jako podle mě je nejhorší vybrat "tu správnou" cestovku. Je super, že plno věcí vyřeší za vás, ale občas to přináší i problémy s tím, že mají zmatek například v ubytování a znám hodně lidí, kteří dorazili do destinace a byl jim změněn hotel...

      Vymazat
  3. Nádherné fotky, doufám, že sis dovolenou moc užila :) My jsme s přítelem strávili dovolenou jen v rámci ČR, upřímně jsem se dost bála vyjet na dovolenou do zahraničí právě skrz testování a situace ohledně koronaviru..
    Gratuluju k maturitě i k úspěšným přijímačkám, ať se ti na vysoké líbí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasné. Išla by som tam hneď. Ja som okrem Anglicka ešte nikde nebola.

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj článek jsem doslova hltala. Řecko je jeden z mých snů a Rhodos je moc krásný. Zaujaly mě ty motýly a celkově váš výlet.
    My jsme byly v Barceloně a na Mallorce, ale bez cestovky. Také byla sranda řešit testy, formuláře, když je v tom naprostý bordel a spousta informací jsou zcela odlišných.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky a úplně závidím ❤️ My se letos k moři nedostali 😏

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá jako krásná dovolená. Řecko miluji, byli jsme loni a klidně bych jela znovu, opravdu kouzelná země!

    OdpovědětVymazat
  8. To musela byt super dovolená <3 Vypadá to tam krásně :)
    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotografie, pevne verím, že ste si dovolenku poriadne užili 🧖🏻‍♀️

    Blog de la Licorne
    Youtube 💐

    OdpovědětVymazat
  10. Na Rhodosu jsme byli před dvěma lety s tehdejší přítelkyní. Skvělé moře, krásná městečka, kterých jsme projeli několik. V té době tam docela frčelo AirBnb, tak jsme vždycky našli nějaké neotřelé místo s pěkným interiérem a romantikou, která by se dala krájet. Ideálně s výhledem na moře. :) Ale jinak mě ten ostrov zase tak moc nenadchnul. Je pěkný, to ano, ale není zase tak moc jedinečný. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Fotky jsou fakt krásný! My měli loni letět na Zakynthos, ale bohužel kvůli covidu jsme neletěli. Tentot rok už stavíme dům, takže jsme dovolenou u moře museli odsunout na domu neurčitou. Každopádně pokud k moři, tak jedině do Řecka!

    OdpovědětVymazat
  12. Bože, tolik krásných fotek! To je dokonalost. Moc ti gratuluji k přijetí na školu, jsi šikovná! 😊❤️
    Jinak moje léto je taky nic moc. Nic zajímavého. 😁🙊 Ale dovolenou jste měli opravdu nádhernou!

    OdpovědětVymazat
  13. Tak krásné fotky a krásná místa😍 A gratuluju k přijetí na práva, držím palce ať se ti moc daří☺️ já byla akorat v Chorvatsku a ještě plánujeme jeden výlet, tak snad nám vyjde🌷

    OdpovědětVymazat
  14. Rhodos je nádherný, moc ráda jsem se tam s kamarádkou vracela! :)) Krásné fotky, určitě jste si dovču užili naplno. :)

    OdpovědětVymazat