Nové dekorace do pokoje

By Markéta Koutová - 1:51

 Ahoj všichni!
V poslední době jsem hodně přemýšlela nad tím, že bych předělala dekorace ve svém pokoji. Přeci jen už je to nějaký ten pátek, co jsem si ho zařizovala a změna je prostě život. A proto mě mile překvapila spolupráce se švédskou firmou Posterstore, která se zaměřuje na prodej dekorativních plakátů nejen do ložnice, ale do celého domu. Nadšeně jsem se tedy vrhla do vybírání ze spousty plakátů a také rámů na ně. Opravdu mě potěšilo, kolik různých motivů Posterstore nabízí, ale to také vedlo k tomu, že jsem  hodně váhala, co si pořídím, protože možností bylo vážně hodně. Napřed jsem přemýšlela nad tím, že vezmu něco více "ženského", aby to mému pokoji stále zachovalo takový ten teenagerský nádech, ale pak mi došlo, že bych spíše měla vzít něco neutrálnějšího, aby se to hodilo třeba i do budoucího bytu.

V mém užším výběru nakonec skončily nejrůznější plakáty přírody. Věděla jsem, že mě tento styl jen tak neomrzí a také, že ve mně příroda dokáže navodit pocit klidu. Napřed jsem si myslela, že vezmu něco ve stylu jezera v horách, lesa atp., ale nakonec u mě vyhrály plakáty značně jemnější, ve stylu hor a vodopádů a také jeden abstraktnější plakát, který mi trochu připomíná slunce nad obzorem. 

Nabídka rámů mě také potěšila. Můžete si vybrat jak z různých odstínů dřeva, tak také z rámečků kovových. Já jsem jako materiál zvolila dřevo, protože se mi esteticky zamlouvá víc, než kov. Z barev jsem váhala nad černou a bílou. Nakonec vyhrála černá, protože mi k obrázkům připadala hezky kontrastní a také už jeden černý rámeček v pokoji mám. Velmi mile mě potěšila také kvalita rámečků, které působí vážně bytelně a kvalitně. 


Velkým oříškem pro mě bylo umístění plakátů. Původně jsem myslela, že je dám na volnou stěnu, ale zjistila jsem, že do ní nemůžu dát skoby, takže to mé plány poněkud zhatilo. Zkusila jsem trochu improvizovat a rozmístit plakáty různě po pokoji. Menší rámečky mají stojánek, takže jeden jsem opřela na noční stolek a druhý na parapet. Zbylé dva větší plakáty jsem zatím opřela o pelest postele, ale věřím, že jim časem najdu hezčí místo. Uvažuju, že odstraním staré malůvky, které mám nad postelí, a místo nich tam obrazy pověsím. Co myslíte?



Pokud se vám plakáty líbí tak, jako mně, tak se určitě běžte podívat na stránky Posterstore a mám pro vás malé překvapení! Ode dneška do 12. 10. 2021 si můžete s kódem MKKT35 objednávat všechny plakáty kromě kategorie Kolekce umělců se slevou 35% (nelze kombinovat s jinou slevou). Věřím, že si tam každý dokáže najít něco, co se mu líbí a je mu blízké :). Velká výhoda je, že mají opravdu hodně různých motivů, které lze kombinovat dohromady. Můžete se inspirovat přímo na jejich stránkách nebo vsadit na fantazii. :)

Co vy? Máte doma nějaké plakáty? 

 

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Vybrala si si krásne obrázky! :) Nádherne to spolu ladí!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle spolupráci jsem zaznamenala i na jiných blozích a musím uznat, že značka má nádherné obrazy!

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že jsi zvolila fakt krásně! Motivy přírody nikdy neomrzí, vypadají dobře snad všude a navíc navodí krásnou a útulnou atmosféru...

    OdpovědětVymazat
  4. Vybrala jsi moc hezké plakáty... takové uklidňující. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Obchod znám, ale ještě jsem tam nenakupovala (ani nepotřebuju, co se týče dekorací, tak toho máme doma už dost), ale vybrala sis moc pěkné plakáty! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala sis krásné plakáty, Poster Store má nádherné vzory. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem měla spolupráci s Posterstore, je to ale už pár roků zpátky. Mají krásné plakáty i rámečky. ♡

    http://world-of-simix.blogspot.com

    OdpovědětVymazat