Sunny day

By Markéta Koutová - 11:00

 Tento víkend byl opravdu nádherný a je mi trochu smutno z toho, že nejspíš poslední takhle krásný v tomto roce. Těším se na podzim, na nošení huňatých svetrů, zapalování svíček, pití čajů a na větší lenošení, ale léto mi bude chybět. 

 Když tedy bylo tak krásně, tak jsme s přítelem vyrazili na procházku do Divoké Šárky. Šli jsme směrem od Lysolají, kde jsme v podstatě nikoho nepotkali a věřím tomu, že kdybysme se vydali směrem od Veleslavína, tak bysme těch lidí potkali mnohem víc. Užívala jsem si toho, že jsme spolu sami a že nás nic neruší. Myslím si, že je občas potřeba vyrazit někam, kde není moc lidí a prostě si užívat klidu a jeden druhého. 

 Co jste dělali tento víkend vy? 







  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Vypadá to, že to byl poslední krásný víkend. U nás byl celý pohodový v sobotu jsme byly na farmářských trzích, aby se malá podívala na zvířátka a v neděli zase u babičky :-)

    Blogová spolupráce

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná procházka a je super, že vám to takto vyšlo bez lidí! :) My šli s přítelem a psy na Praděd a taky jsme právě vybrali trasu, která byla z velké části bez lidí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, o víkendu bylo opravdu nádherně! :) My vyrazili do Krkonoš a byl to dokonalý relax. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem šila sukni a nějaké roušky, byla jsem si zaběhat, přítele rozdrtila v kartách, byla se projít s kamarádkou. Takový hezký odpočinkový víkend, i když jsem si ho představovala trochu jinak :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to podobně. Těším se na podzim, mám ho hrozně ráda, ale na druhou stranu mi taky bude chybět to hezké počasí. Ale horko ráda nemám.. nesnáším pocení. :D :D
    Jinak hezké fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Většinou doma takové pěkné dny věnujeme tomu, že pracujeme. Ono se to nezdá, ale co si budeme povídat. Když má člověk vlastní dům, tak si prostě říkáte, že je potřeba toho využít. A je jedno, jestli jde o montáž hromosvodu nebo o nějaké výkopové práce. :) Prostě to tu práci chce udělat, tak se to udělá.

    OdpovědětVymazat