Přes půl roku s Dollerem

By Markéta Koutová - 12:08

 Ahoj všichni! V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o jednu z věcí, kterou používám každodenně a upřímně už si bez ní svůj život nedokážu představit. 

 Dřív jsem nepatřila mezi lidi, kteří si věci zapisovali. Spoléhala jsem jenom na svojí paměť a ve všem jsem měla neskutečnej chaos. Jediný věci, co jsem si poznamenávala, byly kontroly u doktorů atp. Vždycky jsem přišla do školy a zjistila jsem, že jsem zapomněla hned na několik testů. Když jsem tedy zjistila, že to vážně takhle nejde, tak jsem si začala zapisovat věci do mobilu, ale nebylo to ono. Nevím proč, ale nerada si zapisuju do mobilu cokoliv, asi jsem staromódní a tužka a papír jsou pro mě pohodlnější. Máte to někdo taky tak? Nemám ráda ani e-knihy, papírová kniha je prostě papírová kniha. 
 Tak cca poslední tři roky jsem viděla stále u více a více lidí Doller diáře, především na mě stále vyskakovaly na Instagramu. Říkala jsem si, že to asi nebude nic pro mě, protože mi diáře nikdy nevyhovovaly a vadilo mi na nich, že si je nemůžu přizpůsobit podle sebe. Až Doller mi ukázal, že zapisování úkolů a různých schůzek může být vlastně celkem zábava. Líbí se mi, jak je tento diář naprosto jednoduchý, ale zároveň funkční a praktický. 



 Já mám doma klasickou černou verzi, která je na 12 měsíců. Každý měsíc si do diáře sami vyplníte podle dnů a sami si přizpůsobíte, jak bude váš diář vypadat. Během pandemie jsem diář vůbec nepoužívala, protože jsem měla všechny úkoly přehledně i s termíny odevzdání na Classroomu a žádné schůzky či doktory jsem neměla, takže jsem vlastně "ušetřila" několik měsíců, protože jsem je neměla předvyplněné a diář mi vydrží déle. Výhodou je, že si ho můžete pořídit klidně teď, protože je úplně jedno, jakým měsícem začnete. Doufám, že je to takhle srozumitelné.
 Líbí se mi, že máte u každého měsíce velký přehled, kde vidíte všechny dny a na dalších stránkách máte jednotlivé týdny a dny v nich rozepsané podle časů. Za každým měsícem máte shrnutí, co se vám povedlo, co chcete nadále zlepšit atd. Diář se vás snaží motivovat k lepším výkonům, můžete si v něm nastavit týdenní, měsíční, ale i roční cíle. Máte tam také spoustu volných stránek na vaše poznámky, "kapsičku" na různé papírky a útržky a mapu světa, kam si můžete cokoliv zakreslit. Ta moje je bohužel prázdná. Doufala jsem, že se během tohoto roku dostanu na nějakou hezkou dovolenou, ale bohužel to okolnosti nedovolily.
 Na Pinterestu hodně vídám, že si lidé svůj Doller vybarvují a různě pokreslují. Líbí se mi to, ale upřímně na to nemám vůbec čas, takže ten můj je hodně simple bez malůvek atd., ale i to podle mě vypadá fajn.







 Abych to nějak shrnula, tak jsem s diářem opravdu moc spokojená a upřímně jsem nečekala, že u pravidelného zapisování vydržím tak dlouho. Pokud tedy uvažujete o jeho koupi, určitě bych neváhala a vyzkoušela. 

Používáte nějaký diář? Máte doma Doller?

  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Já mám taky mnohem radši u všeho papírovou podobu. U diářů, i u knih.. Doller nemám, mám klasický diář a stačí mi, zapisuju si hlavně pracovní schůzky (ty teď někdy pro jistotu hodím i do mobilu). Ale věřím, že kdybych zkusila Doller, taky bych si ho zamilovala. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem také radši za papírovou klasiku. Dříve jsem diáře používala, ale pak jsem to nějak utla.. a mám v tom chaos.. píšu po papírkách, mobilech, kolikrát i na účtenku :D a zapomenu pak půlku věcí :D asi si budu muset také nějaký pořídit.

    Podzimní tvoření - Ježečci z filcu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to měla úplně stejně a i když se občas musím nutit k tomu, abych do toho diáře opravdu pečlivě vše zapisovala, tak mi to vážně pomáhá nemít v životě chaos :D

      Vymazat
  3. Já jsem také staromódní a miluju knihu v ruce. A navíc tu vůni prostě nic nenahradí!
    Diář vypadá krásně, už jsem o něm také mnoho slyšela, akorát já si prostě na pravidelně používání diáře ne a ne udělat návyk, vždy mi to vydrží jen pár dní a to jsem si také koupila svůj vysněný, ach jo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na Doller též nedám dopustit, teď si budu kupovat svůj druhý a moc se těším, až si ho zase zorganizuji podle sebe! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Doller je skvělej! Taky mám doma černý a i když mám v ruce pořád mobil a možná by bylo jednodušší si vše psát do telefonu a zároveň to mít i v počítači, pořád upřednostním papírovou verzi diáře. Na příští rok si chci pro změnu pořídit diář od holek z A Cup of Style, který se jim dle mého názoru moc povedl :) Jinak krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diář od holek z ACOS se mi taky moc líbí a taky jsem u něm hodně uvažovala :)

      Vymazat