Půjčili jsme si Brouka

By Markéta Koutová - 10:13

 Ahoj všichni! Pokud jste četli článek o tom, jak konečně jezdím svým vysněným autem, tak jste určitě pochopili, že miluju Volkswageny Brouky - ať už ty úplně retro nebo ty nové, a tak se přítel rozhodl udělat mi radost a jedno hezkého Volkswagena Brouka cabrio půjčil z půjčovny. 

 Byla jsem naprosto unešená. Napřed jsme jeli do Mělníka do mé oblíbené cukrárny Cake Art, kde jsem bohužel nepořídila ani jednu fotku, protože jsem na to měla takovou chuť, že jsem to hned zhltla. Pokud někdy budete mít zastávku v Mělníce, určitě do Cake Art zajděte, protože tam mají ty nejlepší dortíky. 
 Poté jsme jeli do mé nejoblíbenější mexické restaurace La Paz, kde jsme se totálně přejedli, že jsme málem ani k autu nedošli. 
 Z Kladna jsme jeli k přítelovi na chatu do Sedlce-Prčice, kde jsme si udělali krátkou zastávku, vypili jsme kávu, nafotili jsme pár fotek a zase jsme jeli domu. 
 Poprvé v životě jsem řídila kabriolet a musím říct, že jsem si to opravdu moc užila. Tenhle Brouček byl z roku 2014, takže o celých 14 let novější, než ten můj a bylo to opravdu znát. Převodovka v něm byla automatická, takže se mi mnohem lépe řídilo, protože v manuálu ještě nejsem tak zběhlá, i když moje autíčko manuál je. 
 I když jsem si to vážně moc užila a autíčko jelo opravdu krásně, tak bych stejně toho svýho Broučka nevyměnila. Snad nežárlil, chudáček můj :D. 

 A jak si užíváte posledních pár dnů vy? Půjčili jste si někdy auto?











  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tyjo, to jsem ani nevěděla, že existuje carbio. :D Ta SPZ je boží. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Roztomilé autíčko, ještě v té červené barvě! :D :)) Takové se mi vždycky líbilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu moc hezké autíčko, taky se mi brouci vždycky líbili :)

      Vymazat