Photo Diary | Zamilovala jsem si Poke bowls

By Markéta Koutová - 11:39

Ahoj všichni! Jak se máte? Já jsem ráda, že jsem úspěšně zvládla pololetí a můžu se opět věnovat psaní a blogování, byla to opravdu fuška. Můj nadcházející cíl, který bych si momentálně do budoucna chtěla splnit, je udělat úspěšně autoškolu.
 V poslední době jsem si hodně oblíbila Poke bowls, což je tradiční havajské jídlo. Myslím, že jsem si je oblíbila právě proto, že naprosto miluju sushi a tohle je vlastně takové rozdělané sushi, hlavní ingredience totiž jsou syrová ryba a rýže. Pokud jste z Prahy, tak určitě doporučuji vyzkoušet Poke bowls v The Bowls kousek od Andělu a v Pokehausu na Letné.
 Nedávno jsem také oslavila své osmnáctiny, které jsem strávila především s přáteli a rodinou. Od mojí milovaný Madlenky jsem dostala večeři ve Waf Waf, kde už jsem nebyla strašně dlouho a moc jsme si to užili.

 Jak jste trávili posledních pár dní vy?







  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. ufff keď vidím všetko to dobre vyzerajúce jedlo hneď sa mi zbiehajú slinky :D
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  2. Sakra, ty vafle musím někdy vyzkoušet! Vždycky všem závidím, že si je dávají a mě se jen sbíhají sliny! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluju k úspěšnému pololetí a držím palce u autoškoly, to zmákneš! :) Hlavně nepodceň testy, já je dala jen tak tak :D. Jinak Poké nejím, vlastně ani sushi, ale wafle mám ráda. Každopádně s Waf Waf nemám úplně skvělé zkušenosti.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  4. No mňam, zrovna mám chutě a tohle moc nepomohlo :D
    Poke bowl jsem zatím ještě neměla, ale vypadá to dobře, já mám ryby ráda, tak věřím, že toto by mi chutnalo. Určitě někdy vyzkouším :)
    Držím palce v autoškole, sama pamatuji, jaké jsem měla nervy, ale není to tak težké, jak se zdá a když jsem to zvládla já, zvládne to snad každý :D

    OdpovědětVymazat
  5. první poke bowl jsem měla zhruba před týdnem a bylo to zajímavě vytvořené jídlo, které bych si ráda dala i jinde nebo zkusila doma.

    OdpovědětVymazat