Weekend Vibes

By Markéta Koutová - 12:10

Ahoj! Jak jste si užili víkend? Já jsem ho měla dokonce prodloužený, protože jsme měli pololetní prázdniny. Ve čtvrtek večer jsme byly s Aničkou na maturitním plese naší kamarádky Julči,  které to ohromně slušelo. V pátek jsme byli s přítelem na procházce a poté v kině na filmu Na nože, který se nám moc líbil a rozhodně ho můžeme doporučit. V sobotu a dnes jsem se snažila především odpočívat a dohánět resty do školy. Rozkoukala jsem na Netflixu seriál Black Mirror, který mě poměrně chytnul. Co říkáte na to, že se v Česku a na Slovenku zakázaly pirátské stránky se seriály? Pořídili jste si také Netflix nebo nějakou podobnou platformu?





  • Share:

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Taky jsem měla odpočinkový víkend :) Netflix jsem si pořídila, původně kvůli Zaklínači, ale zatím jsem ho nezrušila, najdou se tam i jiné zajímavé seriály :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si Netflix ještě nepořídila, ale myslím, že už to moc dlouho nebude trvat a budu ho mít taky :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ano. Netflix je pro mě jako seriálového závisláka nutnost :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som mala donedávna HBO GO, ale teraz nemám nič a svoje obľúbené seriály bez problémov nájdem zase na internete zadarmo. :)
    Inak, tie fotky s oblohou sú nádherné! Hneď upútali môj pohľad. Krása.

    Zápisky jednej Alžbetky

    OdpovědětVymazat
  5. Já si víkend užila. Byli jsme u rodičů a hlídali jejich chlupáče <3. Co se Netflixu týče, máme ho, ale pirátit jde i dál :D. Vždycky se tu nějaký zdroj najde. Na Netflixu totiž také není všechno a platit si i další platformy se mi fakt nechce.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som mala chvíľu fakt krízu po tom, ako mi zmizli seriály. :D Potom som však našla stránku, kde ešte väčšina funguje + si frajer spravil Netflix, tak teraz neviem, čo skôr. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Fotografie sú veľmi krásne ♥ Ja seriály nejako veľmi ani nesledujem, a ak, tak prevažne tie ázijské, takže mne to nijako neublížilo :-D ☃❄❅

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  8. Black mirror jsem zatím neviděla, ale už dlouho se na to chystám, tak jsem zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotografie, hlavně ta večerní obloha!
    Netflix jsme si pořídili na zkoušku v listopadu a už jsme u něj zůstali. Dokonce se k nám přidali i moji rodiče :D Black Mirror je pro mě jeden z nejlepších seriálů vůbec a také mě moc baví Stranger Things :)

    OdpovědětVymazat
  10. My sme boli taktiež "donútení" zakúpiť si členstvo na Netflixe, ale veru, neľutujem! Spojili sme sa s kolegami a sestrou, dokopy sme štyria a tak si pekne členstvo delíme :) Pozerám tam najčastejšie seriály, Black Mirror a Stranger Things sú super a na Vikingov nedám dopustiť! :)

    IVANNA MALIK / prečítaj si: MÔJ NAJOBĽÚBENEJŠÍ BEAUTY TREND / sleduj ma na IG: @ivannamalik_

    OdpovědětVymazat
  11. Moji stránku na seriály naštěstí ještě nezakázali. :D Ale bojím se, kdy to přijde. :D
    Jinak hezké fotky. :)

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. To vypadá jako pořádně natřískaný víkend, my byli tentokrát s přítelem v Brně v Aqualandu a super to bylo, jen hrozné davy lidí. :-) Jinak ty stránky sice některé zakázaly, ale stejně se to dá obejít a spousta nových tak zase vznikla. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  13. Tady v Anglii lidé normálně mají Netflix, Amazon, většinu pirátských stránek jsem zde nemohla ani spustit.

    OdpovědětVymazat
  14. Ano, pořídili jsme si Netflix a ve výsledku jsme moc rádi. Ihned se vše přehraje a bez reklam :) My o víkendu navštívili Ikeu a stěhovali jsme :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat