Jarní líčení s paletkou By Petra

By Markéta Koutová - 6:42


Ahoj všichni! Poslední dobou toho mám poměrně dost a všimla jsem si, že už delší dobou nevyšel žádný článek a tak jsem si řekla, že bych mohla zveřejnit dnešní líčení.
 Dneska jsme měli ve škole ředitelské volno, takže jsem si udělala takové pohodové dopoledne - dala jsem si masku, umyla jsem si vlasy a pustila jsem si Super Drbnu. Momentálně se chystám do Prahy a rozhodla jsem se zkusit vytvořit nějaké líčení z teplejší části paletky By Petra. Zkombinovala jsem odstíny Brick Trick, Gossip, Apricot Pie a Canary. Myslím, že tyto odtíny jsou krásně svěží až letní a na dnešní sluneční den se skvěle hodí. :)
 Paletku By Petra mám už od ledna a zatím mě stále nepřestala bavit. V zimě jsem používala spíše tu studenější část, takže se těším, že se teď vyblbnu na té teplejší. Tuto paletku vám můžu vřele doporučit, protože poměr ceny a kvality je opravdu skvělý. :)





  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Moc hezké líčení, já mám taky doma tuhle paletku a nemůžu si ji vynachválit :) je opravdu kvalitní, hezky drží a je tam plno barev :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné líčenie! Takýto štýl linky na oči ti pristane! ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké líčení, pěkně ti zvýrazňuje oči:) Paletku nemám, ale přemýšlím nad ní. Bohužel já na to experimentování se stíny moc nejsem a přijde mi, že pak vypadám jak blbec:D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné líčení :) tuto paletku taky mám, stíny jsou pěkné, sice nepoužívám všechny, ale některé mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat