White Outfit

By Markéta Koutová - 8:56




vrchní tričko - Cropp
spodní tričko - Cropp
kalhoty - HM
boty - Adidas

Ahoj! Taky ve vás jaro vzbuzuje náladu nosit co nejsvětlejší barvy? Já mám všechno zimní oblečení poměrně tmavé a to především svetry, takže jakmile vysvitne sluníčko, tak si užívám světlých barev. V poslední době mě začalo hodně bavit vrstvit různá trička na sebe - jako to můžete vidět v dnešním looku. Je to praktické, protože počasí na krátký rukáv ještě úplně není a navíc to celý outfit hezky oživí.
 Co vy a jarní outfity? Také se rádi oblékáte do světlých barev?

  • Share:

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Krásný outfit! Já na bílou barvu moc nejsem, necítím se v ní :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Já vrstvím docela ráda,jen tomu obrácenému jsem nějak nepřišla na chuť, takže triko s krátkým rukávem nosím třeba pod košili, ale ne přes triko s dlouhým - prostě se v tom necítím...

    OdpovědětVymazat
  3. Moje maximum je bílé tričko nebo boty k jinak černému outfitu....Nejsem moc na barvičky:D Ale tobě outfit moc sluší:)
    Nessa ze Storyofnessa

    OdpovědětVymazat
  4. Bílé tričko u mě není problém, ale bíle kalhoty? :D Nene, to není nic pro mě. A outfit se mi moc líbí, hlavně to tričko s kočkou, jestli se dobře dívám :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný outfit, celá v něm záříš :) Mě se bílá barva líbí ale moc jí nenosím z praktických důvodů :D velmi snadno bych se někde přitřela a bylo by po bílé :D

    OdpovědětVymazat
  6. moc pěkný outfit, osobně na bílou nemám moc odvahu, ale velmi se mi líbí, že jsi ho rozbila teniskami, já bych možná sáhla i po stejném odstínu rtěnky :-) :_)

    MOJE VEČERNÍ PÉČE O PLEŤ

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle kombinace se mi moc líbí!Ale upřímně, já na bílou nemám odvahu. Jsem nešika a vše lehce zašpiním :D

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký outfit, pro jaro přímo stvořený! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny outfit ja som milovník bielej a čiernej :)

    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kombinace černé a bílé je fakt super. :) Vypadá to šik a přitom to je ležérní a podle mě i docela pohodlné. A hlavně nakombinované za dvě minuty v šatně. Osobně jsem si pár černobílých kombinací koupil právě taky v HMku se slevovým kódem, jen zatím nikdy nebyla moc příležitost to vzít na sebe. Navíc na klukovi ta bílá vypadá hodně usedle, kdyžto v černý zase vypadá jak metalista. :D

    OdpovědětVymazat
  11. The layered white long-sleeved and graphic T-shirt look fabulous styled with the white denim pants from H+M. You look fabulous wearing them in these lovely outdoor outfit photos!

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpovědětVymazat
  12. Ta bílá Vám sluší. V poslední době začínám taky nosit spíše bílé věci. Jen se teda pokladní kotoučky v HM a dalších obchod vždycky točí jako šílené, protože nechám za oblečení dost peněz. :) Ale jako co, občas je potřeba ten šatník trochu proměnit. A hlavně jsem zjistil, že mě baví shánět inspiraci na blozích a tak různě u podobných nadšenců do módy.

    OdpovědětVymazat