Tip na výlet v Praze

By Markéta Koutová - 4:17


Pokud chcete mít Prahu jako na dlani, ale nechcete se prodírat davy turistů, tak vám můžu vřele doporuřit zříceninu Baba, ze které je snad jeden z nejnádhernějších výhledů na město. Nachází se ve čtvrti Dejvice a našli jsme dvě cesty, kudy se tam dá pohodlně dostat. Jedna je dostupná ze zastávky Nádraží Podbaba, kdy pak musíte jít nahoru směrem k Penzionu Patanka a druhá ze zastávky U Matěje, kde lze pokračovat mezi domy nahoru. 
 Na tuhle vyhlídku už jsem se chystala neskutečně dlouho, protože je krásně viditelná z Nádraží Podbaba, odkud jezdím vlakem domu a konečně jsem se tam podívala. Kousek od vyhlídky je také moc hezká vilová čtvrť, kterou určitě stojí za to projít a pokud máte více času, tak můžete z Baby dojít až do Divoké Šárky. 



 Na Praze mám nejradši místa, kde nejsou téměř žádní turisté a chodí tam především místní. Má to pro mě kolikrát větší hodnotu než všechny ty profláklé spoty. 
 Znáte nějaké zajímavé místo v Praze, které byste mi mohli doporučit?

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. To je nádherný výhled! ♥ Nikdy jsem o zřícenině Baba neslyšela, je dobře, že jsou v Praze ještě pořád místa, která nejsou moc známá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. To je dechberoucí výhled! Také jsem o Babě nikdy neslyšela. Ale já se bojím hooodně výšek, tak by to asi nebyl výlet pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je super tip, moc ti za něj děkuji :) V květnu jedu do Prahy na pár dní v rámci exkurze ze školy, tak se odpoledne někam odpoledne aspoň podíváme :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Ač jsem z Prahy, tak na Babě jsem ještě nebyla. Ale můžu doporučit třeba hradiště Butovice (po žluté od metra Jinonice), odkud je taky super rozhled a dá se pak sejít do Prokopského údolí. Nebo zřízeninu Nového Hrádku v Kunraticích (k té se dá dojít od metra Roztyly nebo Chodov) a hezká je i cesta podél Hostivařské přehrady (ale tam bývá hodně lidí - ani ne tak turistů jako pejskařů, běžců a maminek s kočárky z okolních sídlišť) a odtud se dá dál pokračovat až do Uhříněvsi (nebo jen Pitkovic) a nebo do Křeslic a dál do Průhonic.
    Hezké procházky

    OdpovědětVymazat
  5. Prahu zbožňujem a vždy sa tam nesmierne rada vraciam. Na tomto mieste som ešte nebola, takže ďakujem za tip, pri najbližšej návšteve tam určite zájdem :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Muselo to byť magické ♥ Takéto výletíky majú toľko toho do seba ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat