Manufaktura

By Markéta Koutová - 7:33

Ahoj všichni! Dnes to bude opět článek ohledně kosmetiky a pokusím se vám zrecenzovat produkty od Manufaktury.


 Myslím, že značku Manufaktura nejspíš všichni znáte a připadá mi super, že v Česku máme tak skvělou a originální značku. Jejich filozofie jde v souladu s přírodou a díky jejich produktům byste se měli cítit lépe a zbavit se stresu. Využívají účinky například piva, meruněk nebo karlovarské vřídelní soli. Dále tam mají různé zajímavé a hezké doplňky jako je porcelán. Na této značce zbožňuju jejich obaly a celkově, jak mají všechno krásně zabalené. Následující tři věci, z kterých budu však dnes recenzovat jen dvě, jsem dostala v nádherném balení od přítelovy mamky a bylo mi strašně líto je z něj vyndat.


Jako první vám povím o tělovém mléku se sedmikráskou, mandlovým olejem a ovesným výtažkem. Já osobně mám hodně citlivou pokožku a často mám různě po těle malá suchá místa. Dřívě jsem používala tělová mléka Aroma Ritual od Dermacolu, ale ty byly na mou pokožku až moc agresivní a s tímto od Manufaktury jsem mnohem spokojenější. Poměrně rychle se vstřebá, takže nejste dlouho nějak ulepení, moc krásně voní a na pokožce je opravdu moc příjemné. Dokonce mám pocit, že se mi ta suchá místa během používání o trochu zlepšila.


Teď přejdeme k mému naprosto nejoblíbenějšímu hydratačnímu krému na ruce se sedmikráskou a bambuckým máslem. Tohoto krému mám už druhé balení a snad nikdy jsem nebyla s krémem na ruce spokojenější. Docela trpím na suché ruce, takže si je většinou mažu ráno a večer a musím říct, že mi po něm nějaké ty 3, 4 hodiny vydrží úplně krásně jemné, poté už cítím, že je mám o něco sušší, ale stále je to poměrně v normálu. Navíc se stejně jako tělové mléko hodně rychle vstřebá a nemáte ty ruce mastné, což je podle mě velké plus.


Abych to nějak zhrnula, tak tyto dvě věci vám rozhodně doporučuji a ohledně sprchového gelu - zatím jsem se nedostala k tomu ho vyzkoušet. Mám jich momentállně doma neskutečně moc, takže asi zatím dodělám ty ostatní a pak se vrhnu na tenhle, ale moc krásně voní, to už jsem stihla zjistit. :)

Máte doma nějaké produkty od Manufaktury? Jak jste s nimi spokojeni?

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Manufakturu milujem! Sedmokrásku som testovala tiež, tentoraz testujem divokú višňu a rebarboru! Vrelo odporúčam, ak máš záujem vyskúšať niečo nové <3 ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem kdysi krém na ruce a nebyl špatný, i když jablečná vůně byla trochu zvláštní. A čeká na mne balíček se sprcháčem a tělovým mlékem, který jsem dostala od švagrové, tak jsem na ně zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ráda bych někdy Manufakturu vyzkoušela, je to fakt krásná značka a její výrobky musí být super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Od Manufaktury nic nemám a nevím, jestli by mi sedmikráska úplně voněla, ale třeba by mě to mile překvapilo. :))

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat