Essence Colour Boost - Mad about matte

By Markéta Koutová - 5:04

Ahoj všichni! Dnes to opět bude po delší době článek o kosmetice a to o mé nové oblíbené rtěnce od Essence. Už strašně dlouho jsem na tuto řadu v obchodech koukala a pořád jsem uvažovala, jestli si ji mám koupit, nebo ne. Hned na začátek bych chtěla říct, že mě neskutečně mile překvapila a sahám po ni v poslední době celkem často.


 Obrovské plus pro mě je, že je na rtech neskutečně příjemná. Od NYX mám jednu rtěnku na hodně podobný způsob, ale ta mi nepřipadá tak dobrá, protože na rtech není úplně příjemná a docela mi po ní rty schnou a také tak dlouho nevydrží. Když jsme tedy u té výdrže, tak rtěnka od Essence přežije snad všechno. Měla jsem ji na sobě celý den v Praze, jedla jsem s ní v Burger Kingu, měla jsem oříšky, pila jsem a i po to všem vypadala pořád moc hezky a hlavně se mi nerozmazala kolem pusy. Je to opravdu neskutečný držák.


 Další plus je, že je ohromě pigmentovaná a na rtech udělá takový pěkný hladký matný finish. Stačí nanést i opravdu tenkou vrstvu a krásně kryje. V obchodech ji mají hned v několika barvách, takže je určitě z čeho vybírat a každý si najde tu svou. Já jsem si vybrala takovou nude v odstínu 02 LOVE YOU ME NEITHER, protože mám radši přirozeně vypadající rty, ale mají i plno výrazných hezkých barev. Je dostupná v mnoha drogeriích a stojí jen 75 korun, což mi připadá jako krásná cena.





 Pokud se vám nechce investovat do drahých rtěnek, tak určitě zkuste tuto, která je na rtech opravdu parádní a člověk by neřekl, že je to levná drogérková kosmetika!

PS: Už jsem na ni nalákala svojí nejlepší kámošku (ahoj Kájuško!) a taky se do ní zamilovala. :)

  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Už jsem o ní hodně slyšela, takže asi taky mrknu do drogerie, protože mě taky moc zaujala :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. wow, tak to musím určite vyskúšat za tak super cenu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle rtěnku mám už nějakou chvilku doma, ale ještě jsem ji nevyzkoušela.. Ale když jsem si teď přečetla, jak je skvělá, tak ji snad taky začnu konečně používat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Essence značku mám ráda :) vyhovují mi od ní hlavně řasenky. Ta rtěnka vypadá taky super, ale jak mám přítele, tak prostě rtěnky moc nenosím :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá jako dobrý tip. Tubičkovou rtěnku jsem ještě neměla a novou rtěnku si chci stejně koupit, tak mrknu jestli tuhle nemají v nějaké výraznější barvě.

    OdpovědětVymazat
  6. Farba je naozaj krásna, presne podľa môjho gusta! Myslím, že neoľutujem ak si jednu (dve, tri) kúpim <3
    NORALIC

    OdpovědětVymazat