Paletka By Petra I Makeup Revolution

By Markéta Koutová - 12:50



Tak už ji mám taky, konkrétně mi ji dala k Narozeninám moje nejlepší kamarádka Kájuška (ahooj <3). Nad její koupí jsem uvažovala už dřív, ale nějak jsem se k tomu neodhodlala, protože jsem ji viděla všude kolem sebe a to mě trochu odradilo, ale nakonec jsem moc ráda, že ji mám. :)



 Řekla bych, že tuto paletku určitě znáte, ale stejně vám sem dám pár fotek jak vypadá. Je rozdělená na dvě části, na fotce vidíte nalevo část se studenými odstíny a vpravo část s těmi teplými. Tenhle look jsem vytvořila pomocí studených odstínů a těším se, až vyzkouším ty teplé.


studené odstíny

teplé odstíny

Navíc se mi moc líbí, že jsou odstíny popsané originálními názvy.


 Tohle je vážně úplně první look, co jsem s touto paletkou vyzkoušela a jsem s ním i s paletkou poměrně dost spokojená. Na YouTube jsem pro inspiraci shlédla pár videí a kombinace růžové a černé mě zaujala asi nejvíc. Co mě překvapilo je, že stíny téměř vůbec nepráší. Mám pár jiných paletek od Makeup Revolution a Reloaded paletky rozhodně práší o dost víc, takže to mě opravdu potěšilo. Stíny jsou také skvěle pigmentované a na očích jdou perfekntě roztírat, nepráší a vytvářejí hezké přechody. Zatím jsem nepřišla na žádný odstín, který by mi při líčení chyběl, ale je možný, že se to časem stane, až těch looků vyzkouším víc.



 Na závěr bych chtěla říct, že mě tahle paletka opravdu moc mile překvapila a čekala jsem od ní méně, protože stíny od Makeup Revolution už poměrně dobře znám, ale tyto mi připadají lepší. Většina těch barev je krásných a sytých a na to, že je to drogerková kosmetika, která je cenově dostupná, tak je to podle mě opravdu pecka!
 Máte tuto paletku? Líbí se vám dnešní look?

  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Priznám sa, že napriek mnohým článkom, recenziám a podobne ma táto paletka nikdy nelákala ale musím uznať, že líčenie ti naozaj pristane a paletka je široko využiteľná :)
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná paletka:) Já stíny nepoužívám, protože to neumím, tak ani nevyhledávám:O Ale moc se mi to líbí:O

    OdpovědětVymazat
  3. Paletku jsem si pořídila už v půlce října a musím říct, že ve svých oblíbených odstínech mám už i dírku :) Je to dobrá paletka za dobré peníze :)

    OdpovědětVymazat
  4. tato paletka je naozaj zazrak, proste velmi priatelna cena a dokazes sa s nou nalicit naozaj na hoci aku udalost za mna palec hore clanok..ak budes mat cas mrkni na moje posledne video z Milana https://www.youtube.com/watch?v=hOvFR80YgmU&t=8s

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se tahle paletka ze začátku vůbec nelíbila, ale čím víc ji vídám, tím víc se mi líbí :) Navíc ji má i moje kamarádka a když jsem ji viděla na živo, tak jsem se do ní úplně zamilovala a uvažuju, že si ji taky koupím :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka mě občas zaujme a občas ne. Je to tak půl na půl. V krámu mě moc nezaujala, ale když vidím nějaké líčení s ní, zase se mi to líbí, tak ja nevím..

    OdpovědětVymazat
  7. Tá paletka je fakt nalžená, sú tam hádam všetky odtiene, ktoré človek potrebuje. :) Veľmi ti to pristane a si šikovná. :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Ja už som nad touto paletkou rozmýšľala, má veľmi peknú paletu odtieňov, no asi by u mňa nemala veľké využitie, keďže si oči veľmi nelíčim :) Každopádne tebe sa toto líčenie veľmi podarilo a pristane ti!

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se paletky stínů vždycky hrozně líbí, ale já to prostě nepoužívám :D Mám dohromady asi 3 stíny, které nějak pravidelně používám a tím to končí. Vždycky mě u paletek rozčiluje, jak nejsou seřazené od nejtmavší po nejsvětlejší odstín :D Asi jsem moc náročná.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  10. Tuto paletku mám taky, občas po ní sáhnu, hlavně matný studený odstíny jsou super :) Pravda ale je, že ne všechny stíny pro mně mají využití. Ale máš pěkné líčení :)

    OdpovědětVymazat