Odpočinek na horách

By Markéta Koutová - 14:03










Ahoj všichni! Ve škole se nám rychle blíží pololetí, takže nás nenechají ani vydechnout, ale díky bohu máme skvělou třídní a ta nám domluvila školní výlet na hory. Dneska jsem se vrátila a byl to naprosto parádní odpočinek od všech těch starostí se školou. Teď máme všichni co se týče různých projektů hodně co dohánět, ale stálo to za to. Sněhu jsme měli vážně požehnaně a když jsme přijeli, tak kvůli kalamitě ani nešel proud, ale pak ho naštěstí rychle pustili. Měli jsme naprosto skvělé ubytování, kde bylo to nejlepší jídlo, zapálené svíčky, světýlka a krb, no prostě jedna báseň. Celé ty dny jsem zkoušela fotit různé fotky přes aplikaci Huji, tak tady jsou. :)
 Byli jste letos nebo se chystáte na hory?

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Na hory nejezdím, ale fotky jsou parádní! Zimu nemám moc v oblibě, ale když krásné nasněží tak je to kouzelný! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky :) Tak aspoň jste si trochu odpočinuli. Já na horách nebyla a v Praze vždy napadne trochu dešťového sněhu a ráno je z toho břečka, takové počasí už mě nebaví. :D

    OdpovědětVymazat
  3. jeeej na fotkach to vyzera ako v rozpravke..milujem takto prostredie..ak ta bavi sledovat videa na youtube, tak pozri moje najnovsie video z Milana :)..
    https://www.youtube.com/watch?v=hOvFR80YgmU&t=29s

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! :) Já na hory v zimě nejdezdím, ale vždycky, když vidím podobné fotky, tak bych se tam nejradši rozjela hned :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat