Blush Palette I Golden Sugar

By Markéta Koutová - 8:20

Ahoj všichni! V dnešním článku se opět zaměříme na kosmetiku a chtěla bych vám doporučit svojí oblíbenou paletku tvářenek.


 Tuhle paletku používám cca od září a koupila jsem si ji proto, že jsem chtěla vyzkoušet i nějakou levnější variantu, než je tvářenka Sephora (která je mimochodem taky moc skvělá), a tak jsem se opět vrhla na značku Makeup Revolution, kterou jsem si v poslední době moc zamilovala.


 V paletce se nachází 8 různých odstínů, které se dají používat jako rozjasňovače, tvářenky i bronzry. Můj nejoblíbenější je zatím asi zlatavý vpravo nahoře. Co se týče výdrže, tak jsem celkem spokojená. Vydrží celý den, ale když se o tvář omylem otřete rukou, tak na intenzitě trochu uberou, ale když si vezmete, že je to obyčejná paletka z drogerie, která se dá sehnat něco kolem dvou stovek, tak je to naprostá pecka.


  Některé odstíny jsou hodně přirozené, ale většina z nich se moc hezky lesknou a dodávají tváři takový živější efekt. Ten bílý úplně vespod většinou ještě kombinuji se světle růžovou hned nad ním a ten úplně nejsvětlejší uprostřed zase občas ozvláštním nějakým tmavším, takže se dají skvěle kombinovat mezi sebou.
 Co se týče konzistence, tak jsou to tvářenky trochu prášivější, ale není to nějaká pohroma a manipuluje se s nimi poměrně dobře.
 Kdybych tyto tvářenky měla nějak porovnat s tvářenkou Sephora, kterou jsem používala téměř dva roky, tak cenově máte místo jedné barvy hned 8, což je velké plus, akorát s tvářenkou Sephora se lépe manipuluje a lépe se nanáší.

Máte rádi značku Makeup Revolution? Jaké tvářenky používáte?

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Ta paletka vypadá nádherně <3 moc pěkné odstíny tvářenek, já značku Make Up Revolution zbožňuji a sama mám podobnou akorát s růžovými odstíny a nedám na ni dopustit.

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělá, tu s růžovými odstíny jsem také viděla :)

      Vymazat
  2. Takové multifunkční paletky mám moc ráda :) Je super, když ji můžeš použít jako tvářenku, bronzer i rozjasňovač :) MUR mám taky moc ráda a mám od nich mnoho produktů.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow tak to je naozaj krásna paletka. :O Asi sa po nej popozerám v drogerke, veľmi sa mi páčia takéto bronzové odtiene.
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat