Mé 4 nej podniky

By Markéta Koutová - 11:42

Mexiko, Indie, Asie a zmrzka.. Přesně takhle by se daly charakterizovat mé nejoblíbenější podniky. Nejsem žádný odpůrce pravé české kuchyně, ale moji rodiče jsou oba moc dobří kuchaři, takže si pořádných českých jídel doma užiju až až a pak mě láká zkusit něco jinačího.


Piknik Dlouhá
Dlouhá 723/52 Staré Město


Jako první bych začala něčím sladkým a to především proto, že úvodní fotka tohoto článku je právě odtud. Vždycky jsem byla milovník zmrzliny a mražených jogurtů, takže určitě nemůžu odolat Funny Danny. Dříve to byl samostatný podnik, ale dnes je to spíše součást jedné kavárny, která se jmenuje Piknik. Můžete si tam vytvořit vlastní jogurt s vlastními ingrediencemi, který vám poté zváží a z toho se dozvíte cenu. Prostě pecka!


PHO Original Restaurant
Záhřebská 468/21 Praha 2




Tahle skvělá restaurace se nachází kousek od Náměstí Míru. Našla jsem ji přes internet, když jsme s přítelem hledali, kde se dá sehnat dobré Pho za přijatelnou cenu. Při první návštěvě jsme oba Pho vyzkoušeli a shodli jsme se, že ho tam mají výborné. Dál tam mají také výborné sushi za celkem dobrou cenu, Bum Ba Nam Bo, Min Xao a plno dalších asijských dobrot. Za mně zatím moje nejoblíbenější asijská restaurace, která určitě stojí za vyzkoušení. Jídlo pro dva vás bude stát cca 300 až 400 korun. Odkaz zde.

Indická a Nepálská restaurace Lumbini
Koněvova 52/25 Praha 3



Další restaurace, kterou jsem náhodou našla přes internet za účelem najít indické jídlo, které bude dobré a nebude mít přestřelené ceny a opět se zadařilo. Z venčí vypadá restaurace jako obyčejná hospoda, takže se nenechte odradit, ale uvnitř na vás vykoukne indická výzdoba a také personál. Já si s oblibou dávám kuřecí kari a přítel kuřecí s houbami, ale pokud moc nemusíte ostré jídlo, tak bych vám tuto restauraci nedoporučovala, protože zatím všechno co jsem tam měla bylo hodně ostré. Jídlo pro dva vás bude stát asi 400 korun. Odkaz zde.

Mexická restaurace La Paz
Ctiborova 409 Kladno



Jediná z mých oblíbených restaurací, která se nenachází v Praze, ale na Kladně. Tenhle podnik nám doporučila jedna známá asi před třemi lety a od té doby tam s rodiči pravidelně jezdíme a nemůžeme se jí nabažit. Mají širokou nabídku pálivých i nepálivých jídel a také vegetariánských jídel. Nejradši tam mám sýrové flautas, což jsou pšeničné toritily plněné sýrem a žampiony a přítel tam nedávno měl výbornou panenku se šťouchanými brambory. Tahle restaurace je z nich ta nejdražší a za jídlo pro dva tam necháte cca 600 korun, ale určitě to za to stojí. Odkaz zde.

Zaujala vás nějaká z těchto restaurací? Jaká je vaše nejoblíbenější?

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Abych byla upřímná, tak mám zahraniční kuchyni radši. Ne že by mi naše nechutnala ale raději sahnu po něčem jiném. Miluji asijské restaurace, taky mám svojí oblíbenou v Praze, jmenuje se Miss Saigon a tam vždy ráda zajdu. Výborná jídla za slušné ceny.

    OdpovědětVymazat
  2. tá Indická vyzerá mňamkovo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak neznám ani jednu. Na mražený jogurt chodím do Yogoterie (většinou na Pankrác), ale podle fotky se zdá, že Funny Danny má větší nabídků doplňků (ovšem já si na jogurt stejně střídavě sypu mango, jahody a maliny, takže pro mne je to asi fuk)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaké ovoce tam myslím mají taky :) a do Yogoterie se chystám už dlouho :)

      Vymazat
  4. Najviac ma zaujala tá ázijská. Určite ju čím skôr navštívim. Ďakujem za tip.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat