Benefit Cheekleaders Pink squad

By Markéta Koutová - 9:44

Ahoj všichni! Před necelým týdnem v mém šuplíku přistála novinka, za kterou jsem neskutečně šťastná. Mám pocit, že jsem z paletky neměla snad nikdy takovou radost, jakou momentálně mám z Cheekleaders od Benefitu.


Nad koupí jsem přemýšlela už několik měsíců, ale stále jsem si nebyla jistá, jestli mi budou všechny ty odstíny sedět a jestli opravdu všechny ty produkty využiju, ale slečna ze Sephory z Brna mě přesvědčila, že není nad čím váhat a měla pravdu.


 Paletku zatím jen testuji, takže to zatím nebude žádná rozsáhlá recenze, ale hned na začátek musím říct, že mě neskutečně překvapila výdrž. Doteď jsem používala Sephora tvářenku, o které jsem si myslela, že má skvělou výdrž, ale Galifornia a Dandelion ji okamžitě předčily. V pohodě vydrží celý den a především neflekatí. Galifornia je podle mě krásná letní šťavnatá tvářenka a Dandelion naopak taková jemnější pro každou příležitost.
 Hoola je podle mě prostě klasika mezi bronzery a to oprávněně. Není ani moc oranžová, ale ani moc studená, hezky se vrství a bezproblémově se blendí.
 Dallas je na mě jako tvářenka dost tmavá a musím s ní mít opravdu lehkou ruku, ale k některým líčení skvěle pasuje a dá se s ní i konturovat.
 A nakonec rozjasňovač Tickle je podle mě naprostá bomba, nádherně se leskne a vydrží.

Odspodu - Galifornia, Tickle, Hoola, Dandelion, Dallas

Takže jak můžete vidět, momentálně jsem z Cheekleaders paletky naprosto nadšená a doufám, že to tak i zůstane. Myslím si, že se to opravdu vyplatí, protože tam máte plných 5 produktů a kdybyste je kupovali po jednom, tak vás to vyjde minimálně na 5 tisíc.


Časem určitě můžete čekat ještě nějakou recenzi po delší době používání. :)

  • Share:

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Na další recenzi jsem zvědavá, paletka vypadá dobře:)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, pigmentace vypadá na jedničku a odstíny jsou taky super :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem moc ráda, že sis udělala takovouto radost a že jsi z paletky nadšená! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka je krásná, věřím že z ní máš obrovskou radost :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka vypadá na první pohled příjemné a velice kvalitně Pigmentace určitě taky šup a výdrž jestli je tak šup jak píšeš tak není nad čím. Já bych jí brala hned 👄💄❤️

    OdpovědětVymazat
  6. Jee, tak musím říct, že já mám doma jen bronzer, tvářenky a rozjasňovače vůbec nepoužívám. Ale možná bych to měla napravit. :D A na kolik ta paletka vyšla? :))

    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Paletka vypadá krásně, obal i produkty jsou nádhera, ačkoliv já dávám spíše přednost značce Too Faced :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá nádherne. Ja od benefitu by som chcela ceruzku na obočie :)

    NA DEŇ FRANCÚZSKOU

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to dobře, snad s ním bude brzy nějaký look :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Tuhle paletku znám od youtuberky AlishaMarie, moc se mi na videu od ní líbila, jen já prostě na to malování moc nejsem. Ne jsem spíš líná :D Každopádně znám tu radost z koupené kosmetiky :).

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  12. Hi, I absolutely love your blog.
    This products looks really good. I want to follow you on Instagram because I like to support my blogger girls, if you are interested in it you can add me @dujovicandjela and I will follow you back, just tell me that it is you. :)
    Keep doing what you doing because it looks greaty.ž

    Much lovee
    www.bekleveer.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tá paletka vyzerá krásne. Ja od benefitu nemám nič ale chcela by som ceruzku na obočie.

    PRVÉ FOTENIE S FOTOGRAFKOU A NAŠTVANÝM CHLAPOM

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle multipaletky od Benefitu jsou skvělý! Mám i předchozí verzi Cheek parade a letošní cheekleaders a Benefit je na tohle prostě láska! Miluju ty paletky obě, jsou prostě boží..

    **Shelf Of Beauty blog**Shelf of Beauty IG **

    OdpovědětVymazat