Prague Ice Cream Festival

By Markéta Koutová - 6:46







Ahoj všichni! Včera byl doslova tropický den (a dnes to stále pokračuje) a my jsme se rozhodli, že vyrazíme na Ice Cream Festival do pražských Holešovic. I když bylo chvílemi opravdu nesnesitelné horko, tak jsem za to stejně ráda, protože jsme alespoň měli větší chuť na zmrzlinu. 
 Lidí tam bylo opravdu požehnaně, asi jako na každé větší akci v Praze, ale fronty se ještě daly zvládnout vystát a měla jsem celkem tři zmrzliny a jedno pití. Úplně nejlepší byla hned ta první, která se jmenovala oholená zmrzlina a připadala mi něco jako napůl tříšť a napůl zmrzka, byla naprosto osvěžující. Jako další jsem měla matcha nanuk z Gelata a jako poslední limetkovo-citronovou kuličkovou zmrzlinu. Na cestu zpět jsem si vzala ještě nějaký ledový čaj s želé, který byl také moc dobrý.
 Byla to opravdu fajn akce a pro milovníky jídla jako stvořená, takže pokud budete příští rok mít chuť, tak určitě vyzkoušejte. :)

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Někdy mě mrzí, že nebydlím v Praze, ale alespoň ušetřím :D Vypadá to moc hezky! Hned bych si dala nějakou zmrzlinu. Venku je teď na slunci tak 30°C a z víkendu jsem britálně spálená, tak se doma schovávám :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Na žádném podobném festivalu jsem ještě nebyla, ale moc mě to láká! Hlavně takové ty trhy na náplavce v Praze a podobně, achjo, hned bych jela.
    My jsme včera byli s rodiči v Rožďalovicích na obědě v nově zrekonstruovaném mlýně a poté na procházce okolo rybníka, bylo tak krásně!
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  3. Ice Cream festival? to je snad sen :D nikdy jsem o ničem podobném neslyšela, ale rozhodně bych to chtěla někdy navštívit :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych na zmrzlinový (nebo i jiný jídelní) festival docela šla, ale na druhou stranu mne odrazují právě ty davy a fronty, tak to nakonec vždycky vzdám předem

    OdpovědětVymazat