Wedding day

By Markéta Koutová - 6:03

Ahoj všichni! Už je to přes týden, co jsem se vám neozvala, ale bylo toho teď trochu hodně a já byla pořád v jednom kole. V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o pár fotek ze svatby mého bratrance, která se konala minulý víkend v podkrkonoší.








Nejdůležitější na plánovaní svatby je stejně podle mě to, aby vám vyšlo krásné počasí. Už jsme se všichni před svatbou trochu strachovali, protože několik dní předtím pořád jen pršelo a pršelo, ale nakonec to naštěstí krásně vyšlo a počasí bylo opravdu jako na objednávku.
 Obřad se konal venku, což se mi líbí víc než kdyby byl uvnitř. Paní matrikářka nás dobře zorganizovala, aby všichni věděli kde mají stát a co mají dělat. Naprosto jsem si zamilovala šaty nevěsty, které byly v takovém "boho" stylu, který se mi v poslední době hodně líbí. Všechny nás to tak trochu dojalo, protože můj bratranec Ondra a jeho nevěsta Barunka jsou opravdu moc krásný pár a doufám, že jim to vydrží, co nejdéle to půjde.
 Oběd jsme měli ve stylu rautu a myslím, že to všem vyhovovalo, protože si každý mohl dát na co měl zrovna chuť. Nejlepší pro mě byly samozřejmě zákusky. :D
 Po dlouhé době jsem si také zaházela na koš, protože bratranec hraje basket a pozval na svatbu celý svůj tým. Nečekala bych, že zrovna svatba bude způsob jak se vrátit k basketu. :D
 Musím říct, že na tak hezké a povedené svatbě jsem ještě nebyla a už dlouho jsem si žádnou akci tak neužila :).

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Moc ti to slušelo:) Je fajn, že sis to užila, nás čeká za dva týdny svatba přítelovy ségry, tak jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky 😊 svatby jsou prostě super akce 😊 a moc ti to slušelo.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, měla jsi moc hezké šaty :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu jim to spolu moc sluší :) A přidávám se k holkám, moc Ti to slušelo! :) Taky bych řekla, že teď už je moderní dělat rauty a všichni je mají radši :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Milujem svadby a akékoľvek plesy a ty si na tejto bola nádherná! Mňa čoskoro čaká svadba priateľovej sesternice a už teraz sa nemôžem dočkať <3
    NORALIC

    OdpovědětVymazat
  6. To počasí mi teď v květnu opravdu leze na nervy, sama jsem se bála, jak dopadne oslava narozenin venku. :D
    Svatby jsou vždycky tak kouzelné! Moje setřenice měla na svůj svatební den také dost podobné, krásné šaty ve stylu boho a vypadala jako víla. Moc jim to spolu sluší, tak ať jim to vydrží! :)
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat