Hello May!

By Markéta Koutová - 8:49


Máme tu květen a konečně jsem zase o krok blíž k letním prázdninám! Upřímně? Nemůžu se dočkat, už mám tý školy celkem po krk.
 Duben jsem si užila opravdu naplno. Když vysvitne sluníčko a venku se oteplí, tak mám hned lepší náladu a větší motivaci k tomu něco dělat. Jaro pro mě symbolizuje výlety a procházky, na které vždycky po zimě moc ráda vyrazím. 
 První větší jarní výlet byl pochod do Okoře bez oře, na který se opravdu vydařilo příjemné počasí. Dalším výletem byla pražská vyhlídka Baba, o které jsem vám tu už psala a moc doporučuji jít se tam podívat. O Velikonocích k nám přijel můj bratranec z Brna a udělali jsme si klasickou procházku po centru Prahy a také po Stromovce. Poté jsme ještě jeli na Vysočinu za tetou a dalšími bratranci, kde jsem si to moc užila a hlavně jsem se nadýchala příjemného čerstvého vzduchu. I když jsem se narodila v Praze a bydlíme od ní kousíček, tak mám stejně pocit, že jsem víc doma na Vysočině nebo na Moravě odkud pochází moje rodina. Máte to někdo taky tak?
 Duben byl pro mě obecně hodně vydařený měsíc a těším se, co mi přinese květen. 
 Jak jste si duben užili vy?

výlet na Okoř


vyhlídka Baba

Vysočina



Mamky jarní zahrádka <3


 

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Mám Vysočinu moc ráda - taky tam máme kořeny (pochází odtud máma) a navíc tam máme i chalupu. Takže třeba zrovna Velikonoce jsem strávila tam (musím říci, že převážně prací na zahradě ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. Vysočina od nás není daleko, jsem z malého města, kde je přírody hafo a miluju to! Vždy se těším až si po pár dnech v Hradci doma odpočinu :) Moc hezké fotky!
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat