Naked Reloaded | První dojmy

By Markéta Koutová - 10:06


Už strašně dlouho jsem si chtěla koupit nějakou dražší paletku a vyzkoušet její kvalitu, ale bylo pro mě hrozně těžké rozhodnout se, jaká to bude. Přemýšlela jsem mezi Anastasia Beverly Hills a Urban Decay paletkami, protože mě zaujaly jejich barevné kombinace a také vizuální zpracování paletek. Nakonec u mě těsně vyhrálo Urban Decay a to jejich nová paletka Naked Reloaded.
 Původně jsem si chtěla koupit jejich Naked 1, ale jak jistě víte, tak ta už bohužel není k prodeji a místo ní tu máme právě Naked Reloaded. A jaké z ní mám první dojmy?




 Napřed začnu u vizuální stránky, která mě vážně překvapila. Z fotek a videí mi ten obal připadal až moc strakatý, ale naživo jsem se do něj úplně zamilovala. Připadá mi, že je to u Naked paletek něco nového a neokoukaného. Obal je látkový, takže je tato Nakedka hodně lehká, ale zase mám trochu strach, aby se mi neošoupal.





 A teď tedy to nejdůležitější a důvod, proč si všichni Urban Decay paletky kupují - kvalita stínů. Zatím jsem se s ní ještě líčit nezkoušela, protože jsem měla celkem dost nabitý víkend a koupila jsem si ji teprve včera, ale samozřejmě jsem hned musela zkusit swatche a byla jsem opravdu mile překvapená. Pigmentace stínů je vážně úžasná a barvy vypadají na pleti stejně krásně jako v paletce. Matné stíny jsou úplná pecka. Na ruce jsem si je poté zkoušela  trochu rozpracovat a rozblendit a moc dobře se s nimi pracuje. Pro mě je hodně důležité, aby stíny neflekatěly a zatím to vypadá, že se s nimi bude líčit jedna báseň.





 Někteří lidé psali, že jim podle fotek paletka připadá hodně oranžová a mně také tak připadala, ale naživo je spíše dohněda. Rozhodně je to paletka s teplejšími odstíny, takže pokud jste spíše na studené líčení, tak si nejsem jistá, jestli to bude zrovna váš šálek kávy.
 Pořizovala jsem si ji hlavně z toho důvodu, že jsem chtěla mít paletku na každodenní běžné líčení, která bude opravdu kvalitní. Jako jsou černé džíny základem šatníku, tak je paletka s přirozenými odstíny základem kosmetické sbírky.

Tohle bylo zatím opravdu jen krátké shrnutí a píšu ho v podstatě ve stejné chvíli, co paletku poprvé testuji. Doufám, že bude tak úžasná i poté, co s ní vyzkouším první líčení.
 Máte doma nějakou paletku z řady Naked?

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Pro mne to nebude určitě - jednak jsem spíš studený typ a jednak mám krabičku se 4 barvami stínů už asi dva roky, takže tuhle bych nejspíš dodělávala v domově důchodců :-). Ale nevypadá špatně - o tom žádná.

    OdpovědětVymazat
  2. mám jich několik, a celkově i dost paletek UD. :-) tahle je nádherná. na první pohled se mi hrozně líbila, ale po delší době uvažování se mi asi více líbila ta první a jsem velmi ráda, že ji doma mám. akorát teď si ji budu šetřit :D

    Veganský šampón proti lupům

    OdpovědětVymazat
  3. Páči sa mi jej obal aj farbičky. Avšak ja by som z nej nevyužila ani jeden z nich ✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  4. Paletka vypadá fajn, ale mně bohužel teplé barvy moc nesedí..

    OdpovědětVymazat