Vánoční Drážďany

By Markéta Koutová - 3:38











Ahoj všichni! Dnes jsem si pro vás opět připravila vánoční článek. :)
 Poslední dny mám opravdu plné té pravé vánoční atmosféry, v neděli jsme se s přítelem byli podívat na vánoční Prahu a v úterý jsme byli se školou na vánočních trzích v Drážďanech. Až na tu příšernou zimu a vítr jsem si to vážně užila, má to tam naprosto kouzelnou atmosféru. Na trzích jsem nakoupila plno skvělých věcí, jako například svíčky z pravého vosku nebo pražené mandle, ale bohužel vám je nemůžu ukázat, protože většina z toho jsou dárky. :)
 Samozřejmě jsme navštívili taky nedaleký Primark, protože bez toho by to přece nebyly Drážďany, ale s mamkou jsme se dohodli, že si ty věci, co jsem nakoupila, nechám až k Vánocům, tak už se těším, až vám je ukážu. :)
 Byli jste někdy o Vánocích v Drážďanech?

  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Bohužel jsem tam ještě nebyla, přeci jenom od Ostravy je to přes celou republiky, ale snad to jednou vyjde. :)

    OdpovědětVymazat
  2. V Drážďanech jsem kdysi byla taky a ráda bych se tam zase podívala, mám vánoční trhy moc ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Já v Drážďanech byla už tolikrát a vždycky se mi tam zalíbí něco nového :) Vánoční Drážďany jsou navíc fakt kouzelné :) Se střední jsme tam také jezdili, teď už tam jezdíme s kámošema sami autem.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  4. V Drážďanech jsem nikdy nebyla, ale určitě to do budoucna plánuji. Nádherné fotky! :)
    Kout světa

    OdpovědětVymazat
  5. V Drážďanech jsem také ještě zatím nebyla, ale určitě bych to jednou v tento zimní čas chtěla vidět na vlastní oči. Z těch fotek to vypadá fakt nádherně a ta Vánoční atmosféra z toho úplně vyzařuje, zase něco jiného než u nás. :) Věřím, že sis tam nakoupila dost pěkných věcí, já už se vidím, jak bych chtěla každou druhou blbůstku. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vánoční trhy v Drážďanech mám moc ráda. Je to tam kouzelné. Letos jsem tam nebyla, ale aspoň Prahu jsem stihla :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  7. V Drážďanech jsem na Vánočních trzích nebyla, ale chystám se tam jet alespoň na nákupy po vánocích ❤️

    OdpovědětVymazat
  8. V Drážďanech jsem byla zrovna ve čtvrtek :-D Ta atmosféra je tam fakt krásná a určitě doporučuji tam zajet, fakt to stojí za to. Určitě je lepší tam jet ve všední den, což jsme taky udělali, neboť pak o víkendech ale i navečer jsou trhy plné lidí a pak je to taková otrava na něco stát ohromnou frontu.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  9. Tak si tak myslím, že tento rok v Drážďanech asi nic nenakoupíme a jsem z toho docela dost smutná. Měli jsme to jako každoroční tradici a teď je tato tradice zcela jistě pohřbena na pár týdnů... No, doufejme, že se to brzy vydaří a budeme zase moci jezdit nakupovat levně :-) Já zatím situaci řeším přes různé slevové weby , takže Vánoce jsou zachráněny... Naštěstí.

    OdpovědětVymazat