Prvních pár dárečků

By Markéta Koutová - 14:04



Ahoj všichni! Jak si užíváte Vánoce? Já jsem si dala na chvilku od blogování a instagramování pauzu, ale už jsem zpět a v plné síle.  My už jsme včera nazdobili stromeček, takže to u nás doma konečně vypadá pořádně vánočně a taky jsem dostala prvních pár dárečků od kamarádek a přítele a některé ty nejzajímavější bych vám chtěla ukázat! :)  Tenhle článek píšu ještě před Štědrým večerem, ale jelikož má za chvíli přijít kamarádka a ještě musím něco málo dobalit, tak to nejspíš vyjde až pozdě večer, anebo ráno. :)
 Dáváte si s kamarády dárky, nebo si spíš jdete někam posedět? My jsme to s holkama ze třídy letos v podstatě zkloubily, protože jsme si šly sednout do čajky, kde jsme si navzájem daly jen nějaké ty drobnůstky. :)


Tenhle krásnej sedmikráskovej set z Manufaktury jsem dostala od přítelovy mamky a jsem z něj naprosto nadšená, protože ten krém na ruce, co v něm je, mám doma, ale už mi pomalu dochází a je to ten nejlepší krém na ruce, co jsem kdy měla! Takže se úplně dokonale trefila. :) Set ještě obsahuje sprchový gel a tělové mléko, které určitě brzy vyzkouším.



Věci z Lushe jsou tak trochu moje závislost. Tuhle bombu jsem si vybrala sama, ale stejně mi udělala ohromnou radost. Jmenuje se The Experimenter a určitě ji doporučuju vyzkoušet, protože moc krásně voní... jenom je po ní barevná celá vana a ještě tak další tři koupele se budete třpytit. :D


K tomu snad není co dodat, ty ponožky jsou jednoduše úžasný. Přítel prostě ví, jak na mě. :)


Tahle zvláštní věc je ve skutečnosti stojan na tužky. Poslala mi ho moje nejlepší kamarádka, která teď studuje v USA, takže vám nemůžu říct, odkud je, ale určitě by se dal někde sehnat. A proč zrovna ve tvaru ananasu? Pokud někdo dobře znáte Jak jsem poznal vaši matku, tak nejspíš pochopíte. Jedná se o ananasový incident :D.


Tuhle rtěnku jsem kdysi měla a říkala jsem to mojí kamarádce Betty někdy v září když jsme byli drogerii a ona si to zapamatovala a koupila mi ji k Vánocům? Je naprosto skvělá, jak rtěnka tak Betty.




Musela jsem sem zakomponovat i nějaký dárky, co dostala mamka, protože jsou moc krásný. Všechny tři čaje dostala od mýho dokonalýho přítele a vypadají naprosto úžasně. Jsou z Marks a Spencer a zatím jsem zkusila jen ten zelený s jasmínem, ale mamka si už stihla dát všechny a moc si pochutnala! :)


Tenhle krásnej levandulovej set z Manufaktury dostala mamka od přítelovy mamky. Zatím ho ještě nevyzkoušela, ale Manufaktura má skvělý a moc příjemný výrobky, takže věřím tomu, že to bude taky naprosto super a bude to krásně vonět. :)

Časem chystám ještě jeden článek, kterej bude spíš ve formě outfitů, protože jsem si od rodičů přála hlavně oblečení. :)

 Tímhle článkem bych Vám zároveň chtěla popřát Krásné Vánoce, hodně dárku a pevné zdraví a krásně si je užijte! Taky moc děkuju těm, co mi dali plno krásných dárečků, strašně moc si toho vážím! Jste nejlepší :)

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já si dávám dárek akorát s nejlepší kamarádkou, takže tak. Moc se mi líbí balíčky z Manufaktury, hlavně s tou Levandulí. Přesně tuhle bombu od Lushe jsem dostala minulý rok a ty třytky jsou fakt super, fakt jsem se třpytila ještě několik dní potom.

    Terezah-style


    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, všechny tyto dárky by potěšily i mě :) Já si taky dávám s kamarádkami dárky a je to tradice, kterou mám moc ráda :) Krásné Vánoce i tobě! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Panejo, dostala si krásné první dárečky :) My si s kamarády také dáváme dárky. Většinou se sejdeme u někoho doma nebo někde jinde a jsme prostě spolu :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné dárečky! Taky takhle chodím posedět s kamarádkou a je to super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou samé krásné dárečky :) Já mám takové drobnůstky taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, moc krásné dárečky!!! 😊 Hlavně ty sady od manufaktury. :)

    OdpovědětVymazat