Makeup Revolution Liquid Highlighter

By Markéta Koutová - 8:54

Ahoj všichni! Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na produkt, který je v mé sbírce už cca od ledna. Jedná se o můj vůbec první tekutý rozjasňovač.


 Důvod, proč jsem si tento rozjasňovač koupila byl ten, že jsem chtěla vyzkoušet nějaký jiný než pudrový. Mám ho v odstínu Unicorn Elixir, který není na úplně každodenní nošení, ale chtěla jsem něco více výrazného a co se týče barvy určitě splnil má očekávání.


Plusy tohoto rozjasňovače:

  • je hezky pigmentovaný, barva je sytá
  • dlouho vydrží
  • dá se na sebe dobře vrstvit
  • obsahuje kapátko
  • na pleti je příjemný
Mínusy:
  • je hodně olejovitý a mastný
  • rozbíjí makeup
  • jde špatně odlíčit



 Když se takhle podívám na ty plusy a mínusy, tak bych tento rozjasňovač spíše doporučila než nedoporučila, protože má opravdu krásnou barvu a vydrží hodně dlouho. To, že je hodně olejovitý by mi ani až tak nevadilo, kdyby to nerozbíjelo makeup, ale jelikož makeup nenosím tak často, není to pro mě úplná katastrofa. Pořídila jsem ho v Rossmanu za cca 190 kč a myslím, že poměr ceny a kvality je výborný.

Máte doma nějaký tekutý rozjasňovač?

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Připomněla jsi mi svou recenzí, že tu někde mám rozjasňovač z DM boxu a ještě jsem ho nevyzkoušela ... Budu ho muset najít, ať mi nevyschne...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten vyzerá dokonale :) Ja mám od nich rozjasňovače ale len tuhé a gélové.

    NAJVÄČŠIE MÓDNE TRENDY

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím... mám ho už nějaký ten pátek, ale vadí mi jak strašně ničí makeup. Navíc ta olejová struktura... hrůza. Raději zůstanu u práškových rozjasňovačů :)

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá super, chcela som ho taktiež vyskúšať, ale počula som naň všelijaké ohlasy .. Nebudem to však asi riskovať, nestojí mi za to :D ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  5. Já doma nemám žádný rozjasňovač a myslím, že zrovna rozjasňovač je produkt, bez kterého se obejdu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá pěkně, já rozjasňovač nepoužívám :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá moc dobře. Žádný tekutý nemám, jen pudrový a vyhovuje mi. :-)

    OdpovědětVymazat