First look with Naked Reloaded

By Markéta Koutová - 9:54






Ahoj všichni! Dnes je to týden, co zkouším novou paletku od Urban Decay Naked Reloaded a chtěla bych se s vámi podělit o své první dojmy.
 Úplně první look, který jsem s ní zkoušela, byl spíše takový nesladěný, protože jsem chtěla vyzkoušet co nejvíc stínu a zjistit, jak se chovají na oku a jestli jsou tak krásné jako vypadají v paletce, takže tohle je vlastně až druhý look, co jsem s ní udělala, ale první nositelný.
 S kvalitou stínů jsem zatím moc spokojená. Tohle je moje první dražší paletka a rozdíl je opravdu znát. U levnějších stínů jsem často měla problém, že se mi po několika hodinách slily do sebe a nevypadalo to úplně dobře. Tyto stíny vydrží a ani se nehnou celý den i bez podkladové báze, kterou zatím nikdy nepoužívám. Jediná maličkost, kterou bych této paletce mohla vytknout je ta, že třpytivé stíny trochu opadávají pod oči, ale není to nic tragického.
  Na toto líčení jsem použila odstíny Bribe, Barely Baked, End Game, Distilled, Bucked, Boundaries a Blur. Paletka je skvěle poskládaná a všechny odstíny k sobě dobře ladí.
 Příště bych chtěla vyzkoušet něco světlejšího s odstíny Retro a Angel Fire.


Co říkáte na tuto paletku a první look?

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Krásné líčení! Ta paletka je nádherná :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné líčení! Krásně si ho sladila a udělala nádherný look:-).
    Jinak moc hezký blog, ráda na něj opět zavítám.
    Ann's D.

    OdpovědětVymazat