Vánoční Praha

By Markéta Koutová - 12:47












Ahoj všichni! Jak si užíváte Vánoce? Doufám, že stejně tak dobře, jako já. Konečně jsem měla příležitost sáhnout po knize Sněží sněží, která je pro tuhle roční dobu jako stvořená, ale o ní až někdy příště :).
 Taky máte tak moc rádi vánoční výzdobu ve městech? Vím, že někdo na to moc neni, ale já to naprosto miluju a Praha je pro mě o Vánocích už taková tradice. Na úplně první rozsvícení se mi chodit nechtělo, protože je tam vždycky strašně moc lidí, a proto jsme tam s přítelem vyrazili až dneska. Praha se letos zase vážně vyšvihla a moc se jim to povedlo, stánků je tam milion, stromeček je naprosto nádhernej a vánoční atmosféra sálá ze všech stran. Přítel dokonce přežil moje focení všeho možnýho ze všech úhlů a moc jsme si to užili. 
 Jestli máte možnost a ještě jste tam nebyli, tak určitě vyrazte, já si tam připadala jako kdyby mi bylo znova pět. :)
 Kde jste se byli letos podívat na výzdobu a kde se vám nejvíce líbila?

  • Share:

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Tak to je nádhera, škoda, že to nemůžu vidět naživo. :) Jinak výzdobu jsem viděla klasicky u nás v Ostravě a u rodičů jsme dali světýlka na strom a pergolu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem nějakou fotku z Ostravy, tam je to taky krásné :)

      Vymazat
  2. Vánoční Praha je krasna, já si teda potrpím na trhy na Náměstí Míru, ale to kouzlo to bude mít asi všude, jinak ještě doporučuju trhy v Drážďanech,mají úžasnou pohádkovou atmosféru ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Drážďan jedu zítra! :D tak bude taky určitě článek :)

      Vymazat
  3. Moc krásné fotky, taky se už s přítelem chystáme na trhy, protože jsme je jen rychle oběhli a pospíchali jinam, takže jsme je skoro vůbec neviděli:-).

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se chystám vypravit do Prahy a s kamarádkou si užít den :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat