Christmas vibes

By Markéta Koutová - 11:36





Ahoj všichni! Připadá mi vážně neuvěřitelný, že budou zase Vánoce. Jelikož je prosinec a proběhl 1. Advent, tak už jsou téměř všude vánoční ozdoby a já úplně začínám cítit to kouzlo Vánoc. V pátek se s přítelem chystáme na Staromák podívat se na stromeček a na trhy, tak už se moc těším. Dárky mám víceméně nakoupené, což je na mě celkem výkon, protože já většinu věcí dělám na poslední chvíli. Hrozně se těším, až si všichni ty dárky ode mě otevřou a (snad) budou mít radost. Radši dárky dostáváte nebo dáváte? Já rozhodně radši dávám, miluju ty nadšený pohledy, když se někomu přesně strefím do chuti.
 Jak jste na tom s příchodem Vánoc vy? Už taky cítíte tu atmosféru?

  • Share:

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Miluju Vánoce ♥ taky už pomalu nasávám tu atmosféru :) raději taky dárky dávám, přesně jak píšeš, miluju ty pohledy lidí co dostanou dárek :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Dárky už mám taky skoro všechny nakoupené a taky spíš raději dávám, ale já mam treba poslední dobou radost z každé maličkosti. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dárky raději dávám a v balení dárků se doslova vyžívám :) Vánoční atmosféru u nás aktuálně kazí jenom počasí, které vypadá spíš jako podzimní :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. Já už cítím atmosféru delší dobu a tak jsem nadšená, že už mám taky světýlka v oknech. :) Na Staromáku jsme byli o víkendu, tam je to nejhezčí. :)

    I am Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju Vánoce 😍 už mám vánoční náladu a dárky už mám skoro všechny koupené, takže letos jsem v naprostém klidu 🤣 miluju balení dárků a raději je dávám, než dostávám. ☺️

    OdpovědětVymazat
  6. Najednou se to přehouplo a už je tu zase Vánoční mánie, utíká to. Nicméně já si tuhle amotsféru vždy plně užívám, všechno to pečení a dekorace, stromeček. Jedině nakupování dárků je dost hetické a všude lidí, tak to raději nenechávám na poslední chvíli. :D Dárky také raději dávám, jak říkáš, ráda sleduji výrazy a reakce ostatních. :) Jinak hezké fotky, mám slabost pro světýlka.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta vánoční atmosféra je všude, a já to miluju! :) Máš moc hezky vyzdobený pokojíček. Co se týče dárků, já mám ráda obojí. Miluju to napětí, když rozbaluju dárek a miluju ten pocit štěstí, když se někomu dárek ode mě líbí.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky :) Vánoce mám moc ráda, i tu vánoční atmosféru, jen letos se nám ji nedaří nějak naladit :) Zatím převládá stres z úklidu a pečení místo pohody, světýlek a radosti :)

    OdpovědětVymazat