Přírodní kosmetika

By Markéta Koutová - 11:33

 Ahoj všichni! Už dlouhou dobu jsem si říkala, že bych měla změnit svůj přístup ke svému tělu a že bych měla omezit chemikálie, které mé tělo poměrně pravidelně přijímá. Zhruba před rokem jsem si řekla, že skoncuji s chemickými deodoranty. Pořídila jsem si nějaký Balea deodorant z DM, který mi ale vůbec nevyhovoval a já jsem se nakonec bohužel opět vrátila k chemickým antiperspirantům. Další rok jsem tedy se svým předsevzetím nic nedělala, ale nedávno se mi naskytla příležitost ve formě spolupráce, která mě vrátila k mé snaze používat přírodní kosmetiku. Produkty jsou z e-shopu holime.cz

 Jako první bych vám ráda představila tento růžový bio šampón Urtekram, kterého se zatím stále nemůžu nabažit. Voní opravdu krásně, je 100% přírodní a vlasy mám po něm opravdu moc hezké, akorát se mi možná mastí trochu víc, než po šampónech, které jsem používala doteď. Používám ho cca dva týdny a připadá mi, že je po každém umytí výsledek o něco lepší. Skoro to vypadá, že si napřed moje vlasy musí zvyknout. :D

 Od stejné značky mám i tento kuličkový deodorant, se kterým jsem také moc spokojená. Velké plus pro mě je, že nezanechává skvrny na oblečení, protože přesně to mi dělal deodorant od značky Balea. Je opravdu příjemný a vydrží celý den. 

 Další přírodní deodorant je od značky Weleda. Tento deodorant je stříkací a trochu mi u něj nevyhovuje pumpička, ze které mám pocit, že má moc malý rozptyl. Voní po citrusech a jeho vůně je silnější, než u předešlého deodorantu, ale není nějak zvlášť agresivní. Vyhovuje mi, ale předešlý deodorant mám o něco radši. 

Jako poslední bych vám chtěla ukázat tento kávový peeling, který voní tak nádherně, že bych si z něj nejradši tu kávu udělala. Tento peeling odstraňuje odumřelé pleťové buňky a dělá pleť hladší. Kofein pomáhá k prokrvení pokožky a bambucké máslo k jejímu vyživení. Dá se použít jak na obličej, tak například i na ruce nebo nohy. Já jsem ho zatím zkoušela jen na obličej a výsledek byl vidět už po prvním použití, pleť jsem po něm měla o dost jemnější. 


 Musím říct, že mě tyto přírodní produkty opravdu hodně překvapily a jsem s nimi spokojená. Bála jsem se, že to pro mě bude zklamáním, ale nakonec jsem ráda, že jsem do toho šla. Myslím si, že je důležité zajímat se o to, co do svého těla dáváme a přírodní produkty určitě ocení více, než ty chemické. 

Používáte nějakou přírodní kosmetiku?


  • Share:

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Citrusová vůně od weledy je snad moje neoblíbenější :-) a kávový peeling mám také ráda, ale většinou si ho dělám sama doma :-)

    Blog - Hevi a Luci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu voní krásně :) a domácí kávový peeling bych také někdy chtěla zkusit!

      Vymazat
  2. Ten kávový peeling mě láká! Mám ráda vůni kávy a navíc peeling teď v mé koupelně chybí. :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Také bych ráda přešla na přírodní deodorant, ale bohužel se dost potím a to i když je zima a zatím jsem nenašla žádnou slušnou náhradu. Snažím se ho dávat ale jen když opravdu potřebuju a na noc ho vždy pořádně smyji.
    Jinak mě nejvíce zaujal ten kávový peeling, i když kafe a jeho vůni moc nemusím, peelingy mám naopak moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten citrusový deodorant od Weledy podle mě dobře funguje i při pocení, používám ho před cvičením. :)

      Vymazat
  4. Já používám momentálně deodoranty od Alverde a vyhovují mi. Po Urtekram šamponech koukám už delší dobu - četla jsem, že tělo si musí na přírodní kosmetiku napřed zvyknout, takže se vyplatí počkat a vydržet, třeba i několik týdnů. Purity Vision je skvělá značka, používám od nich zatím jen krém a růžovou vodu, ale ten kávový peeling bude určitě další na řadě. :)

    Lenna z blogu lemonlenn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla od Alverde jen jeden a ten mi moc nevyhovoval :/ a s tou přírodní kosmetikou máš pravdu, člověk musí opravdu vytrvat :)

      Vymazat
  5. Ahoj, kávový peeling je chválený a opravdu vypadá dobře. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  6. Ten kávový peeling mám doma také a jsem s ním maximálně spokojená! Navíc miluji vůni kávy, takže pro mě dokonalý produkt. :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, moc hezky zpracované. I mě překvapily přírodní produkty, které jsem si na doporučení kamarádky koupila asi před měsícem. Na těchto stránkách https://apothecamundi.cz/ jsem si objednala hydratační krém na obličej, balzám na rty a tuhé mýdlo. Vše krásně voní a je na tom poznat kvalita z přírodních produktů:) Moc doporučuji a neobjednávám naposledy.

    OdpovědětVymazat