Summer is coming

By Markéta Koutová - 4:10



Ahoj všichni! Jsem neskutečně ráda, že už se blíží léto. Poslední dobou jsem neměla moc času na psaní, protože jsem se snažila napsat závěrečné testy co nejlépe a také jsem si zařizovala brigádu. Doma mám plno produktů, na které se těším, až vám je zrecenzuji. Jedním z nich je Riviera paletka od ABH, která je opravdu nádherná.
 Před dvěma týdny se mi navíc vrátila moje nejlepší kamarádka, která strávila 10 měsíců v Americe a pozítří se mi vrátí druhá nejlepší kamarádka, která tam byla na 10 měsíců také. Takže mých posledních pár týdnů bylo poněkud hetkických, ale už jsem zase zpět a doufám, že tu svou nepravidelnost trochu napravím. 
 Na léto toho až tolik neplánuju, budu asi především brigádničit, ale chystáme se s přítelem do Brna za mými příbuznými, možná do Budějovic za jeho babičkou, k němu na chatu, možná do Liberce, někam na Šumavu stanovat a uvidíme, co vymyslíme dál.
 Jaké plány na léto máte vy?

  • Share:

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Také se mi tenhle týden vrací kamarádka z Ameriky!:)
    Já plánuji brigádu, nějaký ten čas s pčítelem a měsíc na Maltě. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  2. juj ten bazén ten mať tak neplánujem ani dovolenku :D ale nie, my ideme do Turecka a potom nejaké drobné výlety do Tatier a pod :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už mám týden dovolené (Beskydy) za sebou. Neuvěřitelně se těším na příští týden, kdy budu na chalupě a prchnu tak z rozpálené Prahy. A pak už na dlouho budou jen víkendy. Další dovolenou plánujeme až někdy v září.

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám už prvého júla naplánovaný týždenný pobyt v Krakove, na ktorý sa ohromne teším <3 A samozrejme hneď po zábave nasleduje práca, kde taktiež nastupujem na brigádu počas celého leta :)
    Fotky sú krásne a máte nádherný bazén <3
    NORALIC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Krakově jsem nikdy nebyla, zní to dobře :) a bazén je vypůjčený od kamarádky :D :)

      Vymazat
  5. Já se těším, až si odpočinu od školy :) V červenci mám brigádu, pak nějaká dovolená v Rakousku, pak akce od školy a mezitím se uvidí, co přijde :)

    OdpovědětVymazat
  6. To by chtělo udělat nějaký rozhovor s těmi kamarádkami. Myslim, že by to mohly bejt super články🤙.

    Verča ze Ztracena v Praze ║ LET'S BE FRIENDS ANEB JAK NEBEJT SÁM A MÍT NĚKOHO NA POHŘBU

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky :) Při pohledu na ten bazén mám hned chu´t jít hledat plavky :D Máš pěkné plány na léto, do Brna bych se taky ráda podívala :) Tak si ho maximálně užívej :)

    OdpovědětVymazat
  8. Práce, babičky, dvě dovolené (Chorvatsko a Francie) a hlavně bych se ráda věnovala svým koníčkům :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  9. Já upřímně na toto léto žádné plány moc nemám a když už jo, tak to spíš takové krátkodobé plány :) Takže třeba tento víkend měla kamarádka rozlučku se svobodou, teď v neděli jdu na koncert Eda Sheerana, pak pomáhám kamarádce se svatbou a potom se uvidí :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Kdo dnes čte toto svědectví, měl by se mnou as mou rodinou slavit, protože to začalo jako žert pro některé lidi a jiní říkali, že to není možné. Jmenuji se ČENĚK ELIÁŠ a jsem z Prahy, ale s manželkou jsem se přestěhoval do Chicaga. Jsem šťastně ženatý s dvěma dětmi a krásnou ženou. Něco hrozného se stalo mé rodině, když jsem přišel o práci a moje žena opustila dům, protože jsem se nemohla dobře starat o sebe a o rodinné potřeby. a mých dětí v daném okamžiku. Podařilo se mi devět let, žádná žena, která by mě podpořila, abych se dobře postarala o děti. Snažím se poslat zkušební zprávu své ženě, ale ona blokuje mě z rozhovoru s ní Snažím se mluvit se svým přítelem a její rodinní příslušníci, ale stále vím, že by mi mohl pomoci a já jsem byl podání žádosti později tolik společností, ale stále to udělal neříkej mi, dokud nepřišel věrný den, že nikdy nezapomenu v mém životě. Když jsem potkal starého přítele mého, kterému jsem vysvětlil všechny své potíže a řekl mi o skvělém muži, který mu pomohl získat dobrou práci v Coca cola společnost a on mi řekl, že jeho kouzlo kolečko, ale já jsem člověk, který nikdy nevěří v kouzlo kolečko, ale já jsem se rozhodl, že ho zkusit a Drigbinovia mě poučil a ukázal mi, co mám dělat v těchto sedmi dnech oběda kouzlo. Řídím se všemi pokyny a dělám to, co mě požádal, abych udělal dobře .Digbinovia se ujistěte, že všechno šlo dobře a moje žena mě znovu uvidí po nádherné práci Drigbonovia. Moje žena mi zavolala s neznámým číslem a omluvila se a řekla mi, že mi opravdu chybí a naše děti a moje žena se vracejí domů a po dvou dnech Společnost, které jsem podal dopis s oceněním, nyní jsem manažerem společnosti v USA. Doporučuji Vám, pokud máte nějaké problémy, pošlete zprávu na tento email: doctorigbinovia93@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2348144480786 a dostanete nejlepší výsledek. Vezměte věci za samozřejmost a bude to od vás. Přeji Vám to nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  11. Sotva léto skončilo a já už se taky nemůžu dočkat toho dalšího. Trochu mě mrzí, že jsem to letošní strávila především pracovně. Neměla jsem tedy možnost se ani pořádně někam podívat. Příští rok si to ale chci vynahradit. Hodně teď sleduju jeden cestovatelský blog, který píše češka žijící na Bali. Dost mě to inspirovalo k tomu, že bych se mohla podívat právě tam.

    OdpovědětVymazat