Španělsko

By Markéta Koutová - 9:44


Ahoj všichni! Taky už vás nebaví ta zdlouhavá zima? Já už se neskutečně těším na léto a na teplo. S přítelem začínáme pomalu vymýšlet, kam bysme spolu v létě vyjeli a jednou z možností je Španělsko, kde už jsme sice oba dva byli, ale já jsem si to tam naprosto zamilovala. 
 Ve Španělsku jsem byla v roce 2017 se školou. Bydleli jsme v městečku Oropesa Del Mar, ve kterém se nacházela krásná Marina d'Or, kde bylo plno restaurací, zahrady a měli jsme možnost vidět průvod alegorických vozů. Mimo jiné jsme naštívili Valencii a její Oceanografic, historickou Tarragonu, aquapark v Benicasimu a templářský hrad Peníscolu. Maximálně jsem si to užila <3
Byli jste někdy ve Španělsku? Kam byste mi doporučili jet na dovolenou?

Oropesa







Marina d'Or





Tarragona
 



Peníscola


Valencie a Oceanografic





  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Jee, Španělsko je můj sen! :)) Nikdy jsem tam nebyla, ale moc bych se tam chtěla podívat, třeba do Barcelony.. :) Miluju španělštinu, takže bych klidně jela i do Mexika. :D
    Jinak krásné fotky..vypadá to tam úžasně. ♥
    wonderful-time.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky. Já ve Španělsku nikdy nebyla...

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy som ešte nebola v Španielsku, ale veľmi rada by som tam šla. Mimochodom, nádherné fotky a veľmi pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to sú naozaj nádherné fotografie <3 V Španielsku (ani nikde inde v zahraničí) som ešte nebola, čo je veľmi smutné, takže ti ani neviem poradiť kam na výlet :/ Ale určite s priateľom niečo vymyslíte :)
    NORALIC

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ve Španělsku byla asi dvakrát, ale byla jsem ještě hodně malá, tak si z něj toho moc nepamatuju.. Ale určitě bych se do Španělska chtěla znovu podívat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Ve Španělsku jsem nebyla já, ani přítel, takže o něm také uvažujeme :) Uvidíme, pro co se nakonec rozhodneme. Fotky jsou moc krásné!

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera :) Ve Španělsku jsem nikdy nebyla, jen na španělském ostrově Fuerventura :) Ale ráda bych se tam podívala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ve Španělsku jsem nikdy nebyla, ale fotky jsou nádherné! S přítelem určitě plánujeme výlet do Španělska. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. MEGA fotky!! :) Španielsko ma vždy veľmi lákalo či už ide o prírodu, kultúru či tanec alebo samotný jazyk. <3 Veľmi pekný článok. :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat