My own diary

By Markéta Koutová - 13:21

Ahoj všichni! Nemůžu uvěřit tomu, že už je to vážně dva týdny, co jsem nevydala článek! Poslední dny byly strašně hektický a to hlavně co se týče školy. Zrovna před chvíli jsem si projížděla fotky v mobilu a zjistila jsem, že z minulých dvou týdnů tam nemám skoro žádné, což je u mě vážně divný, ale pevně doufám, že teď už to bude s volným časem krapet lepší.


 Dnes jsem si pro vás připravila článek o tom, jak je podle mě strašně důležité plánovat si věci dopředu a vědět, co nás následující týden čeká. Dřív jsem byla ten typ člověka, který si nic nepíše a absolutně netuší, kdy se píše jaká písemka a kdy má co udělat, ale od září se to snažím alespoň trochu napravit a zatím se mi to poměrně úspěšně daří.

Diář nebo vlastní bloček?
Ať se podívám kamkoliv, tak mi vždycky žádný diář úplně stoprocentně nesedí. Asi mám prostě tendenci dělat si věci podle sebe. Diář, který se nejvíc blíží tomu mému ideálu, je asi od holek z A Cup of Style a možná bych si ho i bývala koupila, ale bylo teprve září a já nutně potřebovala něco, kam bych si mohla zapisovat úkoly a školní diáře mi přijdou vážně strašný, tak jsem si vytvořila svůj vlastní.


 Jediné, co je na to potřeba, je obyčejný nelinkovaný nebo čtverečkovaný sešit a trocha kreativity. Inspiraci většinou čerpám z We Heart It. Upřímně mě začalo strašně bavit pohrávat si s designem a styly písma, ale chápu, že to asi není věc pro každého. :)

Každý večer si sednout a zjistit, co mě čeká další den
Tohle je pro mě klíč k tomu, abych si svůj diář poctivě udržela. Většinou už ležím v posteli, když si kontroluji, co je potřeba ještě udělat a co mě čeká, ale vždycky mi na to stačí jen pár minut a hned se mi lépe usíná s tím, že jsem na další den nic nezapomněla. 


Všichni úspěšní lidé mají diář
Tuhle větu jsem vždycky slýchala od mamky a ona to nejspíš bude pravda, protože dělat věci včas vám může hodně pomoct k tomu, aby vás lidé měli za schopné a pořádné.


Máte vlastní diář? 

Trocha inspirace z We Heart It :)






  • Share:

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Ty jo, tak ten tvůj dá se říct "obyčejný" se mi zamlouvá víc, než ten, který si teď skoro každý vyrábí a aby vypadal co nejlíp.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle inspirace miluju :) Dělat i vlnovky, zdobit si to, taky čerpám hlavně z we heart it :) ale přiznám se, že mi to moc dlouho nevydrží, to krásné psaní a zdobení :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám diář snad už od základky, vždycky mě k tomu rodiče tak nějak vedli a můžu říct, že už si to bez diáře nedokážu představit :) Tradičně dostávám nový k Mikuláši, tak uvidím, jaký letos dostanu. Každopádně mi vyhovuje klasicky týdenní. Já bych neměla moc čas na tvoření toho svého, ale ten tvůj je moc hezký!

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  4. Zatiaľ vždy keď som mala diár, tak som naňho po čase zabudla. No ako mi pribudli viacej povinností je diár na nezaplatenie. A tiež si ho vyrábam podľa seba tak, aby ma všetko v ňom motivovalo a robilo šťastnou :)
    Simple but significant

    OdpovědětVymazat
  5. Jéj tak to je super nápad a navyše veľmi kreatívny! A tiež ekonomický. :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mi žádný diář úplně nesedí, i když se mi nějaký líbí, tak prostě vím, že bych ho vydržela používat týden a pak by mě už nebavilo držet se předepsaných kolonek.. Mám vytisklé měsíční plánovače, do kterých si zapisuju kdy píšu jaký test, kdy mám jít k doktoru.. prostě takový ty věci, který jsou pevně daný :) A do mobilu si pak zapisuju úkoly na jendotlivé dny, které si pak můžu i rovnou přímo v aplikaci odškrtávat :) Moc se mi líbí, jak si vedeš svůj vlastní diář :) Věřím, že to zabere víc času, ale stojí to za to :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá krásně! Já bych taky ráda tvořila svůj diář, ale zas tolik ho nepoužívám a neměla bych an to asi úplně čas a nervy :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji diáře a plánování, jenže někdy je tak málo času..že na něj úplně zapomenu, ale už jsem si zakoupila velmi pěkný a hodlám ho řádně využít.:-)

    OdpovědětVymazat
  9. No tak to vypadá krásně! Já se přiznám, ze jsem tady na ty věci líná a vždy mi to vydrží maximálně dva měsíce :D

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  10. S tvojí mamkou určitě souhlasím. A diář je rozhodně potřeba. Já si ho pravidelně pořizuji už od střední a bez něj bych nedala ani ránu. Teď dopisuji ten letošní a od ledna se vrhnu na Doller, který už na mě netrpělivě čeká ve skříni. Vždycky si diáře kupuji, sama bych si asi nedokázala takhle nějaký vyrobit, ale nápad je to super a ten tvůj se mi líbí :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  11. Většinu důležitých věcí si zapisuji do mobilu, ale docela jsi mě teď namotivovala si pořídit nějaký diář a začít si dělat zápisky a poznámky do něj.. hezký ho vyzdobit a užívat si to psaní 🤣😍 ten tvůj vypadá krásně ☺️

    OdpovědětVymazat