Fav lipsticks

By Markéta Koutová - 7:42

Krásné pondělí všem! Už odmalička jsem byla ten typ holky, která u sebe stále měla nějaký dětský lesk na rty nebo jelení lůj, akorát časem jsem přešla spíše ke rtěnkám a jak už jistě z názvu tušíte, tak dnešní článek bude o mých nejoblíbenějších!



1. Sephora R49
Naprosto boží krémová rtěnka, která skvěle drží a vždycky skoro nejde odlíčit. Je to odstín R49, jednoduše opravdu ostře červená barva. Na hodně výrazné rtěnky moc nejsem, ale červená je pro mě výjimkou a neskutečně ráda ji nosím ke společenským šatům a na různé formální akce. Vlastním její zmenšenou verzi, která se vejde třeba i do peněženky, kde ji můžu mít vždy po ruce, abych mohla přes den upravovat nedokonalosti. Jediný mínus, který má podle mě každá sytě červená rtěnka, je ten, že jde špatně nanášet a každá nepřesnost je vidět. 



2. Essence All about Cupcake
Tenhle odstín nosím pomalu každý den, protože je poměrně nenápadný, ale přeci jen ty rty oživí. Rtěnka je také krémová jako ta předešlá, ale připadá mi ještě taková příjemnější. Odstín se jmenuje All about Cupcake, což mi třeba přijde neskutečně roztomilý a omlouvám se, že už možná vypadá poněkud opotřebovaně, ale vážně ji nosím skoro pořád a to je tomu důkazem.

 

3. NYX Istanbul
Má poslední nejoblíbenější rtěnka je matná světle růžová od NYX, odstín Istanbul. Na rtech je neskutečně příjemná (ne každá rtěnka taková je) a hlavně vydrží úplně celý den a přežije třeba i oběd v KFC. Koupila jsem ji v Německu v Douglasu, ale myslím, že v Česku ji seženete také. Velký plus je, že se jednoduše nanáší. 



Tak to byly mé tři nejoblíbenější rtěnky. Která se vám líbila nejvíce? 

  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Nejvíce mě zaujala tekutá rtěnka od Nyxu už delší dobu si ji plánuji pořídit :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě si chci koupit rtěnky od Nyxu!
    Mám Sephorácký rtěnky a jsem s tima dost spokojená, tak doufám, že mě ten Nyx moc nezklame. :D

    Dokonalý tabu

    OdpovědětVymazat
  3. Já mam klasickou červenou také ze Sephory, ale tu tekutou :) Rtenky vypadají moc krásně a sluší ti všechny! :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  4. NYX miluju! krásné rtěnky, sluší ti :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se Nyx rtěnky hrozně líbí, ale pro mé rty prý nejsou vhodné...:/ voděodolná od Nyx mi nedrží:/
    Ta od sephory vypadá krásně, takové odstíny můžu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat