Protože já jsem já

By Markéta Koutová - 7:45

Každému z nás se alespoň jednou za život stane, že naprosto zapomene to, kým doopravdy je a dělá věci, které by dost možná z vlastní vůle nikdy neudělal. Občas za to mohou lidé kolem, občas zmatek v hlavě... Těch faktorů je hodně, ale když už se něco takového stane, tak je hodně těžké vše navrátit do starých kolejí.
I já jsem měla období, ve kterém jsem se snažila být někým jiným a následkem bylo to, že jsem ztratila několik svých opravdových přátel, kteří měli rádi mé staré já, ale zasloužila jsem si to. Chovala jsem se povýšeně, pomlouvala jsem a tak dále. Dokonce jsem se i začala oblékat tak, jak bych se ze své vlastní vůle nikdy neoblékla. Nikdy jsem nebyla jako ostatní holky, oblékala jsem se jinak, měla jsem trochu jiné názory a celkově jsem moc nezapadala, ale měla jsem si toho vážit. Jenže jsem chtěla více zapadnout a udělala jsem ze sebe někoho úplně jiného. Možná to bylo změnou školy, možná lidmi, se kterými jsem se tou dobou začala hodně bavit, možná pubertou.. Já sama si nejsem moc jistá, čím to doopravdy bylo, ale vím, že to bylo špatně. Nebýt pár lidí, kteří ke mně byli upřímní a řekli mi, že se nechovám dobře, možná bych taková i zůstala. Začala jsem zjišťovat, kolik lidí mě během mého horšího období přestalo mít rádo a i když už je to dva roky nazpět, stále se to se mnou trochu vleče. Minulosti se nás bohužel drží jako klíště.
Nebyla to zrovna nejlepší zkušenost, ale jsem ráda, že jsem si tím prošla, protože mi to pomohlo k tomu, abych si vážila jedinečnosti. Každý z nás se narodí něčím jiný, ale je jen na nás, jestli se to pokusíme potlačit pro to, abychom lépe zapadli, a nebo jestli z toho uděláme naší přednost.
Smířit se s tím, kým jsme a mít se rádi je podle mě jedna z nejtěžších věcí, ale každý bychom to měli zvládnout. Sami se sebou musíme strávit zbytek svého života a budete radši s někým, kdo se vám hnusí nebo s někým, koho milujete? Já myslím, že odpověď každý moc dobře známe. Mít se rád je přeci první krok k úspěchu, ať už děláte cokoliv, tak proč to nezkusit?



  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů