Výlet na jih

By Markéta Koutová - 5:26

 Ahoj! S přítelem jsme si řekli, že bychom měli využít posledních pár dní, kdy je hezky a někam vyrazit. Udělali jsme si výlet do Jindřichova Hradce, kde jsme si prošli centrum, dali si večeři a přespali v moc hezkém penzionu. Druhý den jsme se jeli podívat na hrad Landštejn, který je podle mě jedním z nejhezčích hradů v celé republice. Je opravdu obrovský a člověk si tam připadá úplně nepatrný. Poté jsme vyrazili do muzea automobilových veteránů v Nové Bystřici, kde jsme si to vážně užili. Oba jsme milovníci automobilů, takže to pro nás byl opravdu zážitek. Na konec jsme chtěli vyrazit ještě do nedalekého zooparku, ale vůbec nám nedošlo, že je kvůli vládním opatřením uzavřený. Alespoň jsme viděli přes plot lamy. 
 Trochu mě mrzí, že teď budeme trávit čas především doma, ale na druhou stranu si říkám, že alespoň stihnu udělat víc věcí do školy a možná se konečně dostanu i k úklidu skříně. Těším se, že si budu užívat takové ty "hygge" dny v pohodlí domova.
 Co jste dělali v posledních pár dnech vy?











  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Wow, nádherný výhled! To musel být povedený výlet a ty auta také nemají chybu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, že jste si ještě stihli udělat takovýto výlet :) Já v posledních pár dnech jen ležela doma, protože jsem byla nemocná :/

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za tip na hrad Landštejn, hned ho přidávám na seznam hradů a zámků, které chci navštívit. :úú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se ti Landštejn líbí, určitě navštiv :)

      Vymazat
  4. To vypadá na super výlet a ještě vlastně tak nějak na poslední chvíli, než se zas vše zavřelo.
    Jindřichův Hradec je krásné město, byla jsem tam v létě s tátou.
    A stará auta mají něco do sebe, své kouzlo. Pán z rodiny pro kterou pracujeme je také miluje a stará auta sbírá, tak to tu máme občas taky jako přehlídku zadarmo, snad nás i někdy sveze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní super :) líbí se mi, když má někdo jako koníček stará auta :)

      Vymazat
  5. Ahoj, na jihu republiky jsem opravdu dlouho nebyla. Jindřichův Hradec se mě osobně líbí hodně. Určitě je moc fajn, že jste si takto pěkně výlet užili a i počasí přálo! ☺ Krásný den.

    OdpovědětVymazat