Riviera Palette

By Markéta Koutová - 12:21

Ahoj všichni! Dneska bych vám chtěla představit mojí momentálně nejoblíbenější paletku, kterou je Riviera od Anastasia Beverly Hills. Mám ji už skoro měsíc a zatím mě stále nepřestala bavit.


 Koupila jsem si ji z toho důvodu, že jsem chtěla svojí sbírku rozšířit o výrazné a odvážné odstíny. Ze začátku jsem si říkala, že mi ty odstíny k sobě moc neladí, ale hned po prvním líčení jsem zjistila, že se naopak báječně doplňují.


 Co se týče pigmentace stínů, tak nemám co vytknout. Třpytivé odstíny na oku vypadají stejně krásně jako v paletce a matné též. Co mě trochu zklamalo byla výdrž. Sice nepoužívám bázi pod oční stíny, tak by to s ní třeba mohlo být lepší, ale stíny se mi po pár hodinách začnou trochu slévat do sebe.
 Kavlitou stínů u mě zatím stále vede Urban Decay, ale tato paletka rozhodně není nějak špatná a neskutečně mě baví s ní experimentovat. Se stíny se hezky pracuje, dobře se blendí a jdou dobře vrstvit. Pokud tedy hledáte něco bláznivější na léto, tak můžu Rivieru jedině doporučit. :)




  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Opravdu pestrá kombinace barev. Já používám jen pár barev, tak by ji asi úplně nevyužila.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty třpytivé stíny jsou úplně boží! :) Mám je ráda na party a různé akce, jinak jsem skoro pořád natural blonde :D

    https://thewaybya.webriter.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě by byly stíny až moc výrazné, ale barvičky to jsou krásné :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Bože ♥ Ten trblietavý modrý a levanduľový sú neskonale krásne ✿

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka vypadá božsky, miluju kosmetiku! <3 Osobně upřednostňuji spíše nude odstíny hnědé, světle růžové a třeba béžové.. ale vždycky jsem si něco od Anastasia Beverly Hills přála. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta matná růžová a třpytivá tyrkysová? ♥ Nádherný! Já vždycky stíny milovala a hrozně obdivovala, když je uměl někdo krásně vytvořit. Postupně se stále učím, jaké stíny mi sluší a jak je sama sobě dobře nalíčit a postupně se snažím najít odvahu i na ty výraznější, ale tohle by na mě asi bylo stále příliš :D maximálně tak v práci, když si bereme nějaké kostýmy nebo někam na festival :D :)

    Zajímalo by mě ještě, kde si paletku kupovala a na kolik vyšla? :)

    https://taukecana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Když já se vůbec takhle nelíčím, ale musím říct, že mám aspoň super dárek pro neteř, protože ta je teď do těchto věcí úplný blázen! :-) :-D

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Ta vypadá úžasně! Ty odstíny jsou naprosto dokonalé :))

    OdpovědětVymazat
  9. Mám hodně podobný vkus na kosmetiku 😃. Já jsem váhala asi tak půl roku, než jsem si Rivieru pořídila, ale miluju jí. Barvičky jsou dokonalý! Jinak dávám odběr, baví mě, jak píšeš :)

    **Shelf Of Beauty blog**Shelf of Beauty IG **

    OdpovědětVymazat