Too Faced rozjasňovač

By Markéta Koutová - 6:11


Ahoj všichni! V létě mě vždycky strašně baví nosit rozjasňovače, takže pro mě byla nezbytnost koupit si na léto nějaký nový, ale chtěla jsem přirozenější odstín a vydařilo se.
 Do Sephory jsem šla s tím, že chci rozjasňovač, ale ještě jsem vůbec nevěděla od jaké značky a jaký odstín. Napřed mě zaujaly rozjasňovače od Fenty Beauty, ale nakonec jsem skončila u stojanu s Too Faced kosmetikou.


 Tento krásný srdíčkový rozjasňovač Love Light Highlighter v odstínu Ray of Light jsem už několikrát viděla na sociálních sítích, ale naživo mě zaujal ještě víc. Má krásnou hedvábnou hladkou texturu a na pleti vypadá přirozeně. Je třpytivý, ale ne nějak přehnaně a hází hezké přiměřené odlesky. Podle mě se krásně hodí k přirozenějšímu líčení.



 Nejvíce mě potěšila jeho výdrž, protože se udrží na tváři opravdu celý den. U většiny rozjasňovačů jsem měla problém, že mi za pár hodin úplně vymyzely, ale tento krásně drží a na pleti je moc příjemný.





 Koupila jsem si ho před necelým týdnem a momentálně je mou každodenní nutností, což můžete poznat i z fotek. :)
 K nákupu jsem ještě dostala tekutou červenou rtěnku Sephora, na kterou se také těším až jí vyzkouším.

  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ten je krásný, úplně ti ho závidím. :) Já rozjasňovač nosíc celý rok, ale v létě naopak maličko ubírám, protože mi přijde, že mě ten pot z toho vedra rozjasňuje až až. :D Od Too Faced jsem toho zatím moc nezkoušela, ale až budu potřebovat highliter, určo po tomhle kouknu, moc se mi zamlouvá ten přirozený odstín. <3
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  2. Desisnově vypadá parádně!:) Já ale takovou kosmetiku nějak nevyužívám, ale věřím, že pro holky, které mají rády tyto doplňky, může být parádní. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku Too Faced mám veľmi rada, ale tento rozjasňovač som ešte neskúšala. Vyzerá však perfektne!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Vážně se mi líbí to balení, vypadá skvěle :) A jestli i funguje, tak určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten rozjasňovač je nádhernýýý!! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera! Úžasný obal a aj odtieň sa mi páči, prosto paráda :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat