Hello April

By Markéta Koutová - 13:17


Jsem strašně ráda, že už tu zítra konečně bude duben, protože přesně tenhle měsíc pro mě symbolizuje jaro. Venku už se nám příroda začala krásně probouzet a mně to okamžitě navozuje lepší náladu. Naprosto miluju, když odpoledne přijdu ze školy a můžu si dát kafe venku. A taky bude konečně déle vidět!


 Poslední týden jsem měla pořádně nabitý, ve škole jsme organizovali soutěž v prezentování a já jsem tam byla oba dva dny jako fotografka a navíc jsem začala doučovat jednoho chlapečka češtinu a angličtinu, což mi momentálně taky nějaký ten čas zabírá, ale zatím mě to moc baví.
 Tenhle víkend pro mě byl zasloužený odpočinek. V sobotu jsem byla v kině na filmu My, který vám ale vůbec nechci doporučovat. Byl to horor a docela jsem se i těšila, že se budu bát, ale byla to celkem blbost a po skončení jsme byli všichni dost zmatení.
 Dneska jsme vyrazili na dlouhou procházku po Praze a užívali jsme si krásné počasí.
 Jaký je váš příchod jara?

  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Ahoj! Mám to úplně stejně, také se vždycky těším na duben, na teplo, rozkvetlé stromy a procházky v přírodě. Momentálně jsem akorát tročku přejetá ze změny času, protože opět musím vstávat za tmy a ráno mrznout. :D
    Času je málo, to znám. Také doučuju angličtinu a češtinu! Dochází k nám dva kluci a zatím jim to jde a mě to baví. :)
    O víkendu jsem pracovala na zagradě, byla na procházce s přítelem a užívala si sluníčka.
    Tera in Chester

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta změna času mě taky trochu rozhodila :D tak to je super! :)

      Vymazat
  2. Dokonalý, za měsíc se rozrosteme a budeme tři, a už se nemůžu dočkat :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  3. Já letos jaro zahájila s kapesníkem u nosu :-). Ale doufám, že tímto mám odbyto a teď už si jara budu užívat i jinak než pohledem z okna.
    Ten rozkvetlý strom na první fotce je moc pěkný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti nezávidím :/
      Je to focené u Dejvického nádraží :)

      Vymazat
  4. Já už měla jaro tak nějak v březnu, ale až teď se to začíná pořádně probouzet :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně bude venku světlo déle! Miluju , když mám k večeru čas a ráda se podívám vždy na nějakou rozhlednu či vyvýšené místo a pozoruji krajinu či město!

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som príchod kara oslávila cestou do Prešova a musím povedať je to vážne pekné mesto. Už sa neviem dočkať leta.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat