50 faktů o mně!

By Markéta Koutová - 13:31

Ahoj všichni! Dnešní článek nebude žádná recenze, zážitek či tak něco, ale bude čistě o mně, protože mi došlo, že možná plno z vás, mých milých čtenářů, vůbec netuší, kdo vlastně jsem. V poslední době jsem dala dohromady pár faktů, které vám snad alespoň trochu přiblíží to, jaká ve skutečnosti jsem.


1. Jmenuju se Markéta.
2. Je mi 17 let.
3. Jsem kozoroh, některé rysy tohohle znamení na mě sedí úplně perfektně a některé naopak vůbec.
4. Měřím 180 cm (vlastně 179, ale všem říkám, že 180).
5. Bydlím v menším městě nedaleko Prahy.
6. Chodím do šestého ročníku na osmiletém gymnázium, ale za nějakýho chytrolína se fakt nepovažuju :D.
7. Mám kočku Princeznu.
8. Jsem milovnice koček.
9. Hraju na kytaru, klavír, flétnu a chodím na klasický zpěv.
10. 3 roky jsem tančila modern dance, 5 let hrála basket a rok florbal.
11. Nosím pro štěstí pořád jeden a ten samej řetízek a prstýnek.
12. Neumím lyžovat, ale přítel je odhodlaný k tomu mě to naučit. :D
13. Baví mě péct.
14. Nesnesu, když někdo při jídle mlaská nebo vydává jiný nežádoucí zvuky.
15. Jednu dobu jsem experimentovala s barvením vlasů a někdy to bylo všelijaký, třeba červený nebo fialový.
16. Vůbec nejsem kamarádka z fyzikou, matikou a chemií.
17. Jsem humanitní typ.
18. Jednou bych chtěla být právník nebo dentální hygienička.
19. Kebab nikdy neodmítnu.
20. Miluju rockovou hudbu.
21. Jednou bych chtěla vydat vlastní knížku.
22. Nikdy jsem nebyla mimo Evropu.
23. Moje oblíbený města jsou Praha, Brno a Amsterdam.
24. Nosím brýle a mám 5 dioptrií.
25. U hororů si pořád zakrývám oči, ale stejně na ně musím koukat a chodit do kina.
26. Kdysi jsem vyhrála soutěž v kreslení Čtyřlístku (kreslená pohádka) a jeho autor prohlásil, že to po něm jednou převezmu, haha. :)
27. Mám plno nejlepších kamarádek a nikdy bych je za nic nevyměnila.
28. Jsem hráčka videoher, táta mě na to tak nějak naučil.
29. Naprosto miluju seriál Jak jsem poznal vaši matku.
30. Zbožňuju retro oblečení po mojí mamce.
31. Jedna z mých nejlepších kamarádek je Němka, se kterou jsem se seznámila na školním výměnném pobytu a jsme jak jedna duše.
32. Můj přítel je zároveň můj nejlepší kamarád.
33. Bez krémů na ruce bych asi nedokázala žít.
34. Často nemůžu v noci usnout.
35. Miluju animovaný filmy jako Doba ledová nebo Madagascar.
36. Teď to bude tři roky co bloguju.
37. Těsně předtím, než usnou, tak sebou strašně cukám a jsem schopná dát i pořádnou facku.
38. Doma chodím jedině v županu.
39. Jen opravdu málokdy mám nenalakovaný nehty.
40. Mám super rodinu, i když jsme někdy mezi sebou na zabití.
41. Nikdy jsem nepatřila mezi lidi, co by nějak hrotili školu a občas procházím až zázrakem.
42. Vždycky mě strašně bavily dokumenty o Vesmíru a s tátou na ně hodně často koukáme.
43. Miluju hezký spodní prádlo, hlavně podprsenky.
44. Chodím celkem rychle a některý lidi tím fakt rozčiluju.
45. Když si nedám dlouhou koupel ve vaně, tak nemám pocit, že bych se pořádně umyla.
46. Jako malá jsem byla úplně blonďatá a vlasy se mi všelijak vlnily.
47. V naší ulici, kde jsem vyrostla, máme hrozně super sousedství a často pořádáme různý posezení.
48. Ve dne jsem realista, ale v noci věřím na všechny možný příšery.
49. Moje dvě nejlepší kamarádky jsou momentálně na rok v Americe.
50. Moje nejoblíbenější květina je tulipán.

Tyhle typy článků mám moc ráda, tak doufám, že se vám nějaké ty fakty o mně líbily. Často se s různými blogerkami v plno bodech shledávám a je zábava to číst. A pokud mě znáte osobně, tak mi můžete říct, co z toho jste o mně nevěděli nebo co vás překvapilo. :)


  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Ráda jsem se o tobě něco dozvěděla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád jsem si myslela, že ti je tak 19,vypadáš na víc. :) Jinak taky miluju kočky, ale bohužel teď na bytě nemůžu mit. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi říkají všichni :) Kočičky jsou super, tak ať brzo máš možnost nějakou mít :)

      Vymazat
  3. V něčem se shodneme, třeba tom, že také nejsem kámoška s matikou atd. :D Tulipány taky miluju a filmy o vesmíru také :) Jen já jsem spíš psí typ než ten kočičí :D Moc super fakty! :) Člověk pak aspoň líp pozná, kdo ten blog vlastně píše :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za hezký komentář :) všimla jsem si, že jsme si v dost věcech podobné :D

      Vymazat
  4. 48. bod mě fakt pobavil :D Jinak taky mám ráda články tohohle typu a našly by se i věci, které máme společné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aj ja milujem How I Met Your Mother! A jednoznačne sa stotožňujem s tým, že v noci sú všetky príšery, goblinovia, démoni, dementori a Voldemort reálni a prídu si po mňa!

    OdpovědětVymazat