Novoroční Look

By Markéta Koutová - 4:09

Ahoj všichni! Nějak se mi nechce věřit tomu, že už zítra je Nový rok. Neskutečně to uteklo. 2018 byl pro mě jeden z nejlepších roků vůbec, tak doufám, že se 2019 také vydaří. :)
 Dnes jsem si pro vás připravila jeden novoroční look, kterej si chci zkusit znova udělat i dneska, tak snad se mi opět vydaří.



 Makeup na sobě nemám žádný a téměř ho nepoužívám, protože mám poměrně bezproblémovou pleť, tak přejdeme rovnou na oči, o kterých tento look především je.
 Použila jsem dvě paletky od Makeup Revolution, jedna z nich je z kolekce Reloaded a ta druhá Ultra Flawless 3. Na řasy používám obyčejnou řasenku od Miss Sporty, kterou mám už asi dva roky a moc mi vyhovuje. Jmenuje se Studio Lash 3D Volumythic. Na obočí používám jakýkoliv tmavě hnědý stín bez třpytek a tužku Gabriella Salvete.
 Na rty jsem použila matnou rtěnku, kterou jsem dostala od svojí nejlepší kamarádky k Vánocům (ahoj Kájí!). Je z Primarku a naprosto nás s Kájou překvapilo, jak je skvělá, Vydrží dlouho a na rtech je moc příjemná a přitom je jen za pár Eur. To bych od takové levné kosmetiky vůbec nečekala.




 Tak co říkáte na dnešní líčení? Zároveň vám také přeji Šťastný Nový rok a hodně úspěchů v něm!

  • Share:

You Might Also Like

12 komentářů

  1. Je to veľmi krásny odtieň na oči a strašne ti to pristane. A ten rúž je úplne úžasný, sama som sa už veľakrát presvedčila, že niektoré lacnejšie vecičky sú lepšie ako niektoré zbytočne predražené.
    G&R z blogu Simple but significant

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! A s těma lacinějšíma věcma máš určitě pravdu. Neplatí to o všem, ale o většině, co jsem zatím zkusila, ano :)

      Vymazat
  2. Krásný odstín stínů, sedne ti!

    OdpovědětVymazat
  3. Stejnou rtěnku od Miss Sporty používám už roky a jsem taktéž spokojená :) Celý makeup ti velice sluší. Rozhodně jsi typ, kterému výrazné stíny sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Look vypadá úplně nádherně! Taky bych se chtěla umět takhle hezky namalovat:-D.

    Hodně štěstí do nového roku. Hodně štěstí, lásky, zdraví a úspěchu v blogování:-).

    OdpovědětVymazat
  5. Ty či jsou krásné! Stíny ti krásně zvýrazňují jejich barvu. Ty nude odstíny rtěnek nemusím, rty mi pak připadají takové mrtvé :D, ale tobě to sluší :)

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  6. Stíny na sobě nemusím a nedělám si je, ale tyhle jsou teda fakt bomba! Moc se mi líbí ta barva :) Super look!
    Krásný a úspěšný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, to je krásný a povedený look :)
    Tobě taky přeju krásný nový rok! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. nechapem ako som tvoj blog mohla objavit az teraz :) clanky vyzeraju velmi kvalitne, uz mam o program postarane na dnesne popoludnie kedze velmi husto snezi, uvarim caj a zacnem citat cely tvoj blog pekne postupne .. dakujem za inspiraciu..<3
    ak budes mat cas pozri moj youtube kanal
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat
  9. Téda, koukám, že na Silvestra jsi byla pěkná kočka :-) Co se týče těch matných rtěnek já snad ani jinou nepoužívám, nebo ještě tužky :-)

    OdpovědětVymazat