Cozy days

By Markéta Koutová - 5:16







Krásný nový začátek týdne! Já jsem dnes nemocná, takže odpočívám a dělám si hezký den. Zapaluji si svíčky, koukám na seriály, čtu.. Zbožňuju podzimní výhled ze svého pokoje, takže nejradši čtu v posteli a sem tam se kouknu ven. Tyhle dny jsou jedny z mých nejoblíbenějších (tedy až na to, že nejsem úplně 100% fit). Jak jste na tom s podzimními nemocemi vy? Jste proti tomu odolní? Já jsem vždycky měla strašně slabou imunitu a bojuji s tím do teď, takže mě skolí téměř každá blbost. Navíc od 12 let mám streptokoka a nějak se ho nemůžu zbavit a občas se ozve i teď. Používáte něco na imunitu? 

  • Share:

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Nikdy jsem moc nebyla náchylná, ale od té doby, co bydlím ve městě, je to každou chvíli něco.. Každopádně teď na podzim už jsem chytla střevní chřipku a klasické nachlazení .. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom podobně :) a je pravda, že když jsem někde v přírodě, tak se cítím mnohem zdravěji než ve městě :)

      Vymazat
  2. Já nijak extra náchylná na nemoci nejsem, ale zase mám furt nějaké úrazy nebo kontroly u doktorů - zubař, alergologie apod. :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  3. Dala bych si ten pernik a to kafe jako vzdycky, uz se tesim domu <3

    OdpovědětVymazat
  4. Brzo se uzdrav :) já mám vždy maximálně rýmu, ale hodně pomáhá zázvor, tak ho asi nasadím ať nemám rýmu vůbec :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky používám na imunitu až po nějaké nemoci :D Vždy se mi podaří něco chytit, teď se mě to drží už 3. týden. Ale nebaví mě to,protože ležím a nic nedělám a pak jsem akorát o to víc unavená.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, takový pohodový den v posteli bych si dala taky. Jinak ti ale přeji, at jsi brzy zdravá. Na imunitu nic nepoužívám, naštěstí se mi nemoci vyhýbají :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moje imunita je hodně oslabená a prakticky celý podzim a zimu kašlu a smrkám, často se k tomu přidávají i teploty :/ A tím, že teď dlouhodobě bojuju s jinou nemocí, tak imunutu nemám prakticky už žádnou.. Doufám, že už je ti líp a že se ti tuhlu zimu budou nemoci vyhýbat co nejvíc :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, tak to teda nerada slyším, že to takhle máš už skoro od mala, ale snad se to časem zlepší :)). Já naštěstí nebývám vůbec nemocná. V dětství jsem bývala, to jo, ale teď už naštěstí ne. Ale tyhle dny mě také moc baví. Být doma a mít zapáleno spoustu svíček a užívat si tu pohodu :))

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. To ti moc nezávidím, ale ať se brzy uzdravíš a jsi zase fit. Já jsem proti nemocem v vcelku odolná, moc nemocná nebyvam. A fotky máš krásné. 😊

    OdpovědětVymazat
  10. The pictures are really cozy.

    Please visit: https://from-a-girls-mind.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak snad už jsi pomalu zdravá :) Já nikdy nebývala moc nemocná, ale když už nějaká nemoc přišla, tak mě vždycky minimálně na týden vyřadila z provozu :D Ale zase jsem si to odbyla a pak zase dlouho nic. Na mě platí jediné... Teple se oblékat :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat